Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Pucks kamer

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 25, 2012 5:00 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Let op, het zijn geen boeken in die grote kast, maar muziek speelplaten. Puck is er gek op.
Pucks kamer - Pagina 4 20080925194019_large
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimema dec 24, 2012 1:13 pm

Jaydens oog viel op een foto waarop ze nadat ze helemaal in de modder waren gerold elkaar een knuffel gaven. Ze hadden zoveel dingen samen gedaan. Hij kende haar het beste en waarschijnlijk wist hij het antwoord ook al. Voorzichtig knikte ze 'Ik.. ja ik denk van wel' antwoordde ze nog zachter. Een beetje onbeholpen keek ze hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimema dec 24, 2012 1:20 pm

Hij legde voorzichtig zijn hand in haar nek en gaf haar een kusje op haar lippen. 'Ik jou ook.' Zei hij en hij glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimema dec 24, 2012 1:31 pm

Jayden kon het niet geloven. Wat er nu gebeurde, het was overweldigend. Zijn hand liet haar huid tintelen en haar lippen wilden meer, maar toch zat ze even in een soort shock. Het enige wat ze nu kon was hem ongelovig aankijken. 'Echt?' vroeg ze enorm verbaasd, maar eigenlijk ook opgelucht. Ze bedacht zich nu hoe stom alles daar net had moeten klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimema dec 24, 2012 1:38 pm

Hij grijnsde. 'Nee, ik maakte maar ern grapje.' Zei hij maar om het tegendeel t bewijzen gaf hij haar nog een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimema dec 24, 2012 1:44 pm

Jayden lachte even 'Oke oke ik geloof je al' zei ze met een grijns en ze gaf hem een kus terug. Het was zo vreemd gegaan deze middag, maar geen moment had ze spijt. Ze legde haar hand tegen zijn wang en kuste hem nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimema dec 24, 2012 1:47 pm

Een tinteling trok door Pucks lippen. Jayden had niet het spannende van Sofia, maar ze was iemand waar hij echt met heel zijn hart van hield. Hij kriebelde met zijn handen achter haar oortjes en zoende haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimema dec 24, 2012 1:57 pm

Jayden voelde zich zo goed door Puck, door alles van deze middag. Ze kroop iets dichterbij en streek over zijn wang waarna ze haar armen om zijn nek sloeg. Ze zoende hem ook en kon het stiekem nog steeds niet geloven, het was zo heerlijk. Ze haalde nu een hand door zijn bos krullen en kwam nog wat dichterbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 12:48 pm

Hij glimlachte en ging tegen haar aan liggen. 'Ooit gedacht dat we hier zouden liggen, een half jaar geleden?' Vroeg hij. Hij steunde op zijn elleboog, met zijn hand in zijn krullen. 'Of gehoopt misschien?' Voegde hij er aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 12:58 pm

Jayden beet even op haar lip en glimlachte toen ' Nou, misschien gehoopt, heel stiekem' zei ze zacht. Ze tikte hem zachtjes op zijn neus en glimlachte. Ze leunde tegen hem aan, zodat ze precies in evenwicht waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 1:04 pm

Hij lachte zonder geluid en schudde zijn hoofd, terwijl hij met zijn hand over haar wang streek. 'Ik wist dat helemaal niet...' Zei hij. 'Ik dacht dat je op me neer keek, dat je Evan leuk vond.' Vertelde hij. 'Je was mijn beste vriendin, maar ik keek altijd wel heel erg naar je op.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 1:11 pm

'Evan? ' zei ze lachend. 'Nee Puckie, hoevaak had ik het je wel niet moeten zeggen'. 'Jij was ook altijd m'n beste vriend, nou dan is het goed gelukt om verborgen te houden' zei ze plagend. 'Ik realiseerde het me pas echt toen Sofia er kwam' zei ze wegkijkend. Ze was echt een bitch geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 1:23 pm

Hij was een beetje in gedachten verzonken, maar keek haar daarna gauw weer aan. 'Laten we het niet over het verleden hebben.' Zei hij en hij gaf haar een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 1:31 pm

Jayden knikte ' Ik had nooit gedacht dat, nouja, je mij ook leuk vond' zei ze met een kleine glimlach en ze gaf hem een kus. Ze keek hem aan in zijn prachtige ogen en verzonk een beetje in gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 1:37 pm

Hij glimlachte. 'Nooit afgevraagd waarom ik tien jaar geleden als jochie ooit op je af gestapt ben? Je bent altijd de belangrijkste persoon in mijn leven geweest. Maar de onzekerheid weerhield me ervan er iets mee te doen.' Zei hij eerlijk. 'Sofia was op dat moment het beste wat me kon overkomen. Maar jij bent het beste wat me ooit overkomen is.' Hij boog zich naar haar toe en zoende haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 1:44 pm

Jayden bloosde even, hij was zo lief. Haar hart bonkte sneller en haar lippen tintelden een beetje. Ze zoende hem ook en voor haar gevoel kwam alles nu op zijn pootjes terecht. 'Je bent zo lief' zei ze met een glimlach en ze zoende hem nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 1:49 pm

Puck hing met haar mee. 'Soms denk ik, het was allemaal gewoon voortbestemd.' Fluisterde hij tussendoor nog in haar oor. Hij voelde zich zo gelukkig, eindelijk, het was gewoon goed. Gewoon perfect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 1:56 pm

Jayden glimlachte en kuste hem op zijn kaaklijn terwijl hij dat zei 'Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben' antwoordde ze nog snel. Ze duwde hem zachtjes op zijn rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 2:00 pm

Puck vroeg zich af wat ze wat plan was, en ging op zijn rug liggen. Hij legde zijn handen om haar nek en bracht haar gezicht naar die van hem en gaf haar nog een zoen. Hij wilde nooit meer stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimedi dec 25, 2012 2:21 pm

Jayden zoende hem ook, het was heel anders dan Dave of Evan. Het voelde alsof het altijd al zo had moeten zij. Ze hield een hand op zijn wang en zijn andere hand in zijn krullen. Ze hield echt van hem, zijn prachtige sprankelende ogen, zijn haar, de manier waarop hij sprak, de stand van zijn wenkbrauwen als hij iets wilde weten en zijn manier van bewegen, Ze kende hem al zo lang. Misschien was het voorbestemd, misschien niet, maar zolang ze bij hem was was het goed, hem kon ze vertrouwen, echt vertrouwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26, 2012 12:11 pm

Puck ging helemaal in haar op, haar lippen, haar lichaam. Misschien was het toch wel goed geweest. Die onzekerheid die vroeger meer speelde dan hij liet merken, zou dit tegengehouden hebben. Vooral met Jayden... hun band, het zou nog sterker worden na deze ruzie. Hij keek haar aan, lachte naar haar. 'I love you, I love you so much.' Zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26, 2012 12:26 pm

Jayden glimlachte 'I love you too, I always did' antwoordde ze en ze gaf hem nog een kus. Steeds als ze naar hem keek, begonnen haar lippen weer te tintelen. Ze bleef zo op hem liggen en glimlachte 'Ik heb je te lang niet meer zo dicht bij me gehad, ik heb je zoo erg gemist' zei ze zacht en ze kuste hem in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26, 2012 12:37 pm

'Ik snap niet hoe ik dat toen volhield.' Zei hij met een grijns. 'Jou niet bij me hebben.' Hij streelde haar wang. Het was eruit, eindelijk was het eruit en het was heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26, 2012 12:46 pm

Jayden keek glimlachend in zijn prachtige mosgroene ogen en zuchtte even 'Laten we straks eens lol gaan trappen' zei ze met een ontdeugende grijns 'Eens kijken of we het nog kunnen zoals vroeger' zei ze al even ontdeugend en ze gaf hem nog een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26, 2012 12:50 pm

Pucks ogen begonnen te glinsteren. 'Wanneer is zo?' Vroeg hij. 'Ik heb de afgelopen tijd wel veel 'lol' getrapt, maar het was niet zo goed als wij dat kunnen.' Hij aaide over de rug van haar puntige neusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitimewo dec 26, 2012 1:00 pm

Jayden beet glimlachend op haar lip 'Oh nou, ik kan niet wachten' zei ze ontdeugend 'Maar zo is, na dit....' zei ze en ze zoende hem nog eens, het was zo verslavend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pucks kamer - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pucks kamer
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Taylor's kamer
» Dave's kamer
» Luke's kamer
» Kamer van de dorpsoudste
» Evita's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De ondergrondse-
Ga naar: