Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Evita's kamer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 7:06 am

Evita's kamer Tumblr_lxfxmcKeA01qa5gqyo1_500_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 11:45 am

Voorzichtig schoof ze de schuifdeuren open en Evita plofte op haar bed. 'Deze kamer zijn zo licht en zo mooi!' Zei ze verrukt tegen Mila.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 11:51 am

'Ja inderdaad!' Elvita had wel gevoel voor stijl dacht ze. Mila keek naar alle bagage die in het midden van de kamer was neergeploft. 'Zeg Elvita zal ik je soms helpen uitpakken?' Mila was benieuwd wat voor een kledingstyle ze had en vond dit een perfecte manier om hier achter te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 11:54 am

'Oh, Prima.' Zei ze met een glimlachje en ze ging bij haar koffer op haar knieën zitten. 'Maar kijk wel uit, ik heb er van alles ingegooid.' Ze maakte de koffer open en liet Mila de inhoud bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 12:02 pm

Wow Mila glimlachte, dit was zo slecht nog niet! De kleding die ze voor zover kon zien leek een beetje medditeraans. Een mooie stijl vond Mila. Ze voelde een jaloerse steek opborrelen, waarom wist ze ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 12:05 pm

'De meeste spullen komen van mijn mama uit Spanje.' Zei ze met een glimlach. 'zijgen haar spullen geërfd.' Ze streek voorzichtig over een zijden blouse.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 12:09 pm

'Bedoel je dus eehm.. dat je moeder dood is?' vroeg Mila voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 12:11 pm

Evita knikte en pakte nig een kledingstuk uit haar koffer. Een schattig jurkje, gemaakt van een gladde rode stof. Ze hield hem bij Mila voor. 'Deze staat je vast goed.' Zei ze serieus
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 12:23 pm

Elvita wilde dat ze een jurkje paste, nog wel een van haarzelf. Mila begon helemaal te blozen en keek Elvita blij aan. dit beeld had ze zich voorgestelt hoe beste vriendinnen met elkaar leuke dingen deden. Maar toch, dat jaloerse gevoel ging niet weg. Elvita had een eigen geweldige stijl en het leek alsof ze ieder moment om ver geblazen kon worden. toch pakte ze het jurkje dankbaar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 12:25 pm

' Je kunt om de hoek wel omkleden.' Evita knikte naar een grote kast waar ook weer een schuifdeur stond. Het was grappig om te zien hoe leuk Mila dit vond en het deed Evita ook beter dan over haar moeder te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo aug 22, 2012 11:42 pm

'Oke is goed' zei Mila en ze liep met het jurkje weg. Ze probeerde het jurkje aan te trekken door het over haar hoofd aan te trekken. Blijkbaar was het een strak lijfje want toen ze haar armen door de mouwen wilde steken hoorde ze iets kraken. Het zou toch niet zo zijn dat ze het jurkje kapot had gemaakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimedo aug 23, 2012 4:33 am

Evita wachtte geduldig tot Mila klaar was. Toen ze iets hoorde scheuren vroeg ze zich af of het bij Mila vandaan kwam. 'Gaat alles goed daar?' Vroeg ze voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimedo aug 23, 2012 4:48 am

Wat moest Mila hier nou op antwoorden?Ze had haar jurkje kapot gemaakt. Opeens schoot Mila iets te binnen. Ze kon natuurlijk dezelfde jurk voor Elvita maken. Of hem misschien wel onopgemerkt proberen te maken. of moest ze toch maar gewoon de waarheid zeggen? Dan zou Elvita haar waarschijnlijk nooit meer iets laten passen.. Dus antwoorde ze:'eehm Elvita, Deze jurk lijkt me toch niet echt iets voor mij maar voor mijn nieuwe project wel! zou ik hem even mogen lenen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimedo aug 23, 2012 4:50 am

'Ehm, oke?' Ze fronste haar wenkbrauwen, maar liet het maar zo. 'Is dat alles? Je mag hem best lenen daarvoor hoor, maar kijk wel uit want de jurk is van mijn moeder geweest.'
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimedo aug 23, 2012 4:57 am

'Heel erg bedankt! is het dan goed eeh.. dat ik nu ga? ik wil zo snel mogelijk beginnen namelijk.' zei Mila en ze probeerde Elvita zo normaal mogelijk aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimedo aug 23, 2012 5:00 am

'Oh, is goed hoor. En je weet zeker dat er niets anders gebeurd is?' Dringde Evita nog even aan. Ze wilde het gewoon zeker weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimeza aug 25, 2012 2:51 am

'Nee echt helemaal niks hoor.' zei Mila en ze haalde een grote glimlach tevoorschijn. 'Nou dan ga ik nu maar hé, succes met uitpakken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimeza aug 25, 2012 4:10 am

'Dankjewel.' Evita vond het wel een beetje raar, maar wabtrouwend was ze niet dus geloofde ze Mila. Rustig ging ze verder met uitpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:09 am

Later



--
Taylor liep de kamer van Evita binnen en was er verwonderd van hoe mooi hij was. De kamer was heel licht, door het grote raam aan de zijkant van de kamer. 'Wow... Dat noem ik nog eens een kamer.' Zei ze. Ze merkte dat ze ideëen kreeg voor haar eigen kamer, maar wilde dat uitschakelen. Ze moest haar kamer naar haarzelf maken en niet naar een ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:16 am

Een beetje trots liep Evita achter haar aan. 'Dankje, dankjewel. Voordeel dat ik hier iets eerder was, heb ik een grotere kamer kunnen uitkiezen.' Zei ze lachend. Ze gooide de glazen deuren bij haar bed open en plofte op haar bedbank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:23 am

'Ja, das geluk. Hey, maar vertel eens, hoe is het hier?' Ze ging naast Evita zitten op haar bed, dat eigenlijk ook een bank was. Ze merkte dat ze veel opener was met Evita dan dat ze met zichzelf had afgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:46 am

'Het is wel prima, het huis is mooi en de tuin is geweldig.' Zei Evita met een glimlach. ''t is alleen dat Mila en ik ruzie hebben omdat ze de jurk van mijn moeder kapot maakte en daarover loog, ik ben toen heel boos geworden. En Armand en ik die kibbelden over een geluid dat ik gehoord had en toen liep hij weer eens weg, zoals altijd. Hij loopt altijd weg als hij kritiek krijgt, echt irritant.' Ze zuchtte. Ze keek Taylor aan. 'Sorry..' Zei ze. 'Het gaat jou eigenlijk niet aan, maar ik moest het even kwijt.' Ze verbaasde zichzelf eigenlijk ook dat ze dit zomaar tegen Taylor zei, die ze pas kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:53 am

'Maakt niet uit joh. Je kunt me alles vertellen. Heeft Mila al sorry gezegd? Ik kan me voorstellen dat je boos op haar bent.' Ze voelde er nog niet zoveel voor om over zichzelf te vertellen, daarom was ze blij dat Evita wat meer over zichzelf begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:59 am

'Nee. Daarom blijf ik ook boos op haar, wat soms best vermoeiend is.' Zei ze en ze glimlachte een beetje. 'Waarom ben jij hier eigenlijk?' Vroeg ze daarna geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitimewo sep 12, 2012 8:03 am

'Nou, ik kwam hierheen, omdat ik iets rustigers wilde dan Malibu, ik was al dat verkeer en al die mensen gewoon even zat. En wat doe jij hier eigenlijk? Doe je een studie?' Vroeg ze. Ze probeerde het onderwerp weer naar Evita te verplaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Evita's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evita's kamer   Evita's kamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Evita's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mila's kamer
» Dave's kamer
» Luke's kamer
» Kamer van de dorpsoudste
» Armands kamer.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: Het huis-
Ga naar: