Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Pucks kamer

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 25, 2012 5:00 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Let op, het zijn geen boeken in die grote kast, maar muziek speelplaten. Puck is er gek op.
Pucks kamer - Pagina 2 20080925194019_large
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 29, 2012 6:56 am

Hij schrok van haar reactie en keek beschaamd naar de deur. 'Je hebt gelijk.' Zei hij verontschuldigend. Hij keek naar de deur. 'Ik ga proberen met haar te praten, heb dat laatst ook al gedaan maar toen was ze moeilijk te bereiken. Hopelijk gaat dat nu beter.' Hij boog zijn hoofd naar haar toe en gaf haar een teder kusje op haar wang. 'Ik ga mijn best doen.' Beloofde hij haar. Hij glimlachte. 'Je bent echt een schat.' Hij liep maar de deur en opende het voorzichtig.'Jayden?' vroeg hij en hij stapte de gang in en sloot de deur achter zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 29, 2012 8:07 am

'Puck' antwoordde ze eentonig. Ze keek hem niet aan en zat met haar knieën tegen elkaar en haar voeten uit elkaar, tegen de muur. Haar wangen hadden rode blosjes van schaamte, jaloezie, boosheid en verdrietigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 29, 2012 8:26 am

Ze bestudeerde de kamer maar durfde nergens aan te komen omdat ze niks wou kapot maken. Ze liep terug naar het bed en schopte haar schoentjes uit. Ze plofte op zijn bed en omdat ze het een beetje koud had gekregen trok ze de dekens lekker over haar heen. Met haar gezicht weg van de deur sloot ze haar ogen. Ze viel bijna in slaap. Ze rook aan de dekens dat het puck was en viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 29, 2012 8:58 am

Hij ging naast haar zitten. 'Wat is er nou?' Vroeg jij onhandig. Hij kroelde met zijn vingers een beetje door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 29, 2012 9:03 am

Jayden zuchtte diep 'Ik weet het niet... ik denk mijn eigen problemen en het feit dat je zo anders doet..' vertelde ze hem en ze keek hem nu voorzichtig aan. Stiekem vond ze het fijn dat hij naar haar toe was gekomen, misschien had hij haar dan nog niet helemaal laten vallen, of was hij nog niet compleet veranderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 29, 2012 10:00 am

Ze werd even wakker en merkte dat ze ergens op lag, het was zijn piama. Ze nam het in haar armen en knufelde het als en knuffelbeertje en viel weer in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 2:07 am

Hij bleef haar over haar hoofd aaien. 'Ik? Veranderd?' Vroeg hij verbaasd. Hij grijnsde en stootte haar aan. "Jayden, ik heb een vriendin. Sorry. Ik heb voor iedereen minder tijd over, ook voor jou.' Hij stak plagend zijn tong uit. 'Sofia is een schat hoor. Ik bedoel, zij is degene die me de gang op heeft gestuurd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 2:17 am

Jayden deed haar mond open om iets kinderachtigs te zeggen, maar ze deed snel haar mond weer dicht. Ze keek even boos voor zich uit en toen keek ze weer op naar hem 'Maar ik heb het niet over sinds je een vriendin hebt, ik heb het over sinds Evan en mij' verbeterde ze hem. 'Ja, Sofia is een superlief meisje en ze heeft ook pit en het maakt me niet uit of je een vriendin hebt. Je doet gewoon anders' mompelde ze een beetje kinderachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 2:26 am

Slaap...
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 2:35 am

Hij zuchtte. 'Waarom doe je nou boos, wat heb ik in hemelsnaam fout gedaan.' Hij ging weer staan en keek haar aan. 'Ík heb jou verteld over Sofia. Jij hebt me nooit iets verteld over Evan.' Het gedeelte van het in elkaar slaan liet hij achterwege. Hij deed zo'n moeite het te vergeten. 'Ik heb er zo'n geen zin meer in hoor. Als je ons blijft lastigvallen en met je tranen me dwingt medelijden te voelen, terwijl je zelf onredelijk bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 3:17 am

'Dat heb ik helemaal niet gedaan! Ik huilde omdat ik niet wist dat je er was en anders had ik niet gehuild, ik stopte met huilen toen ik zag dat je er was, dat weet je!' antwoordde ze boos 'Nou oke dan, dan vind ik het wel goed, bekijk het maar Puck' reageerde ze fel en ze stond op. Ze duwde hem naar achteren en rende toen boos weg, de gang uit, naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 3:20 am

Ze hoorde geschreeuw maar ze wist niet of het echt was of een droom. Ze wou weten waar puk was maar ze had geen zin om uit zijn bed te komen en viel weer half in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 3:34 am

'Dag Jayden, en succes met je Evan!' Riep hij haar boos na en hij wachtte even toen ze weg was. Hij toverde weer een glimlach op zijn lippen en opende toen de deur weer naar zijn kamer om te kijken hoe het met Sofia gesteld zat. Ze lag te slapen. Vertederd liep hij naar haar toe en hij kroop naast haar in bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 4:41 am

Sofia werd een beetje wakker en draaide zich om naar hem. Met een slaperig stemmetje vroeg ze: 'En?' Ze kroop tegen hem aan en haar hand streelde zijn rug. 'Ik hou van je' fluisterde ze in zijn oor. Hopelijk gaf hij niet zo'n reactie zoals haar andere vriendje deed, hij liep weg en ze heeft nooit meer wat van hem gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 5:13 am

Hij knikte. 'Ik hoop dat ze het begrepen heeft.' Zei hij en hij ging op zijn zij liggen. 'Love you to.' Zei zij en hij gaf haar een kusje op haar voorhoofd. Hij streek over haar hoofd. 'Gaat het een beetje met je?' Vroeg hij zorgzaam. 'Je ziet zo pips.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 02, 2012 7:02 am

'Ik had een nare droom' zei ze. Ze zou hem maar niet gaan vervelen met het verhaal over haar ex. 'Jayden doet zo anders, niet dat ik haar nou zo goed ken, gelukkig ben jij niet zo'n nepperd' en ze lachte lief naar hem. Ze gaf hem een kus terug en draaide zich om tegen hem aan. Heerlijk warm was hij, ze had nooit gedacht dat ze zo zou liggen met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 12, 2012 7:18 am

Hij glimlachte naar haar en voelde zich helemaal warm worden. Het was onbeschrijfelijk, zoveel hield hij van haar. Dit had hij nog nooit gevoeld. Het liefst bleef hij voor altijd bij haar. 'Je bent geweldig.' Zei hij zacht. 'Zo mooi een puur. Zo zacht en lief.' Zei hij liefkozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 4:27 am

Ze smolt helemaal weg toen hij dit zei. 'Mmm je bent zo lekker warm, maar ik heb mijn kleren nog aan en anders gaan ze kreuken.' Natuurlijk was dit niet de enige reden. Ze stapte geluidloos uit bed en trok haar kleren uit en vouwde ze op. Ze ging terug naast Puck liggen. Ze had het ondertussen weer koud gekregen en kroop tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 4:30 am

Hij glimlachte verliefd naar haar. 'Goed idee, ik doe mijn shirt ook even uit.' Zei hij en hij trok zijn shirt uit en gooide deze over zijn stoel. Het was toch al een rommeltje. Hij kroop tegen haar aan en trok de dekens over hen heen. 'Kom hier, prinses.' Zei hij en hij sloeg zijn arm over haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 4:34 am

Ze moest lachen, blijkbaar had hij ook een goed excuus gevonden. 'Oké prins' zei ze verleidelijk en ze kietelde hem eventjes. Het leek wel of hij aan alle kanten straalde. Hij was niet als haar vorige vriendjes en misschien was dat wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 10:25 am

Lachend drukte hij zachtjes op haar neusje. 'Dat kan ik beter.' Zei hij en hij kriebelde voorzichtig over haar schouder, zodat haar huid extra gevoelig zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 01, 2012 5:55 am

Een tinteling trok over haar rug heen en ze grinnikte zachtjes, 'zullen we gaan slapen?' Ze wist niet of hij har serieus zo nemen, misschien wou ze meer maar nu nog niet, het was gewoon nog niet het goede moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 01, 2012 5:58 am

'Is goed honey.' Zei hij lief. Hij liet niet horen dat hij het jammer vond, maar ze hadden genoeg dagen samen. Het maakte hem blij. Hij trok de dekens over haar heen en gaf haar een kusje op haar wang. 'Zal ik het licht uitdoen?' Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 23, 2012 1:45 pm

Later

--
Puck stopte net een nieuwe plaat in zijn speler. Hij ging op zijn bed zitten en keek naar zijn foto's. Er zaten een paar foto's bij van hem en Sofia, foto's van hem en zijn ouders maar vooral Jayden. Spelend terwijl ze een jaar of 6 waren, tot en met een half jaar geleden, toen de ruzie begonnen was.


Laatst aangepast door Puck. op di dec 25, 2012 1:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 23, 2012 1:48 pm

Jayden liep naar Pucks kamer toe, ze had hem beloofd te komen. Ze hoorde de muziek al en bleef even staan voor de deur. Ze glimlachte bij de herinneringen aan de plaat. Ze klopte op de deur en opende die waarna ze naar binnen stapte en de deur weer dicht deed. 'Heeii' zei ze vrolijk door de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pucks kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pucks kamer   Pucks kamer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pucks kamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Taylor's kamer
» Dave's kamer
» Luke's kamer
» Kamer van de dorpsoudste
» Evita's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De ondergrondse-
Ga naar: