Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Dave's kamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Dave's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Dave's kamer   Dave's kamer - Pagina 2 Icon_minitimema nov 26, 2012 11:46 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Dave's kamer - Pagina 2 Tumblr_m9mxe3tjQP1r7whr7o1_500_large
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Dave's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dave's kamer   Dave's kamer - Pagina 2 Icon_minitimema dec 24, 2012 7:08 am

Wow dit zag ze niet zo snel aankomen! Maar Dave was verlieft op haar, het was dus wederzijds! Voordat ze nog iets kon antwoorde zoende hij haar, ze zoende hem terug zonder er bij na te denken. Oh dit was geweldig, het leek wel een sprookje. Ze opende langzaam haar ogen weer en keek hem aan. 'D..Dave.' ze keek ernstig 'Ik helaas..' en ze nam een zucht. 'Ook op jouw!' ze schoot in de lach 'Ik ben gek op je!' riep ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Dave's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dave's kamer   Dave's kamer - Pagina 2 Icon_minitimema dec 24, 2012 10:22 pm

Wat een geluk! Dave lachte met Mila mee van blijheid. 'Je bent gek!' Zei hij lachend en hijnpakte haar hoofd tussen zijn handen en zoende haar nog een keer, maar nu beter omdat hij wist dat het goed zat. 'Ik ben blij dat je bent blijven slapen.' Zei hij met een grijns. 'Anders was dit er nooit van gekomen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Dave's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dave's kamer   Dave's kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 25, 2012 12:42 am

'Ja ik ook!' giechelde ze. Ze zoende hem nogmaals en kriebelde met haar handen in zijn nek. 'Vanaf het moment dat ik je zag was ik smoorverliefd op je.' fluisterde ze daarna in zijn oor. Ze trok hem overeind en nam de deken mee. Ze had een plannetje, ze wilde naar buiten, naar de plek waar ze elkaar voor het eerst hadden ontmoet. Het zou daar vast mooi zijn, met de zonsopgang. 'Kom Dave, kom!' riep ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Dave's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dave's kamer   Dave's kamer - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 25, 2012 2:55 am

Lachend schudde Dave zijn hoofd. Wat was ze nu weer van plan? Hij stond op en liep Mila achterna. 'Wat gaan we doen?' vroeg hij. Ze was nooit saai, altijd wist ze iets om te doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Dave's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dave's kamer   Dave's kamer - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 26, 2012 11:28 am

Ze opende zachtjes de buitendeur. Het was precies zoals ze zich het had voorgesteld; de zon kwam net op en er hing een beetje mist over de bomen. Vredig. Ze liep verder de veranda op naar de trap. 'Kijk.' en ze draaide zich om naar Dave 'Hier hebben we elkaar voor het eerst ontmoet.' Ze pakte zijn hand en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Dave's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dave's kamer   Dave's kamer - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 28, 2012 5:30 am

Dave glimlachte terug. Echt een meisjesding, romantisch enzo. Nouja, wel lief van haar, dacht hij bij zichzelf. 'Oja, dat weet ik nog.' zei hij. Hij herinnerde zich de eerste ontmoeting nog wel. Hij was net een mens geworden en zat helemaal alleen op de trap. Gelukkig kwam Mila langs en nam ze hem mee naar binnen. 'Nog steeds bedankt van toen.' zei hij. 'Wie weet hoe mijn leven er anders had uitgezien.' zei hij. Het was een mooi uitzicht, en met Mila erbij was het hele plaatje compleet. Tevreden omarmde hij haar van achteren en legde zijn hoofd op haar schouder. 'Wat ruik je lekker.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dave's kamer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dave's kamer   Dave's kamer - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dave's kamer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Taylor's kamer
» Evita's kamer
» Armands kamer.
» Mila's kamer
» Kumiko's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: Het huis-
Ga naar: