Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Zithoek 2

Ga naar beneden 
+4
Flinn
Taylor.
mila
Armand
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 22, 2012 10:06 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Zithoek 2       - Pagina 4 Dq2iao
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 07, 2012 10:03 pm

Hij keek op, met opgetrokken wenkbrauwen. 'Wat? Je vriendje?' Zei hij lachend. Hij schudde zijn hoofd, hij geloofde het niet. 'Nou, doe dat. Dan zie ik je over een half uur in de hal?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 07, 2012 11:52 pm

'Is dat zo raar dan?' Vroeg ze achterdochtig. Ze waren toch een heel mooi koppel? Ze stond alvast op om naar de douche te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 08, 2012 12:53 am

'Nou, ja wel een beetje. Had het niet verwacht. Jij bent veel te leuk voor hem.' Zei hij eerlijk en hij keek haar lachend na. 'Niet zo bescheiden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 08, 2012 1:51 am

Taylor was blij met het compliment, maar vond het ook lullig voor Armand. 'Nou eh, dankje?' Zei ze. Nu moest ze iets verstandigs zeggen. 'Maar ik vind Armand leuk en ik ben echt niet te goed voor hem ofzo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 08, 2012 3:57 am

Hij grijnsde. 'Nou, ga je nog douchen?' Zei hij met een knipoog. Hij stond op en legde het tijdschrift weg. 'Ik zie je zo.' Zei hij terwijl hij de kamer uit liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 08, 2012 11:50 pm

'Tot zo!' Riep ze hem nog snel achterna. Als Luke zich maar niet met Armand en zij ging bemoeien. Zelf liep ze naar haar kamer om haar kleren te pakken en stapte de douche binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitimezo dec 09, 2012 8:18 am

(Nieuwe meet in het bos?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zithoek 2       - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek 2    Zithoek 2       - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zithoek 2
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zithoek
» Zithoek tussen de lavendel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: Het huis-
Ga naar: