Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Zithoek tussen de lavendel

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 11-04-12

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimezo apr 22, 2012 6:57 am

Zithoek tussen de lavendel Zithoe11
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gremlin.actieforum.com
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:42 am

Kumiko ging rustig zitten op de stoel, ze had afgesproken met het nieuwe meisje en ze wist niet zo goed wat ze moest verwachten. Zou ze haar verhaal vertellen, maar voor ze een beslissing kon maken hoorde ze haar al aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:45 am

Taylor liep tussen de lavendel door naar het zithoekje toe. Het was er erg gezellig en het rook er heerlijk. Ze fleurde helemaal op. Ze ging zitten op de stoel naast Kumiko. 'Hey.' Ze wist niet zo goed wat ze moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:52 am

Kumiko begon het gesprek door wat te vertellen om wat er om haar heen te zien was, toen ze klaar was begon ze na te denken wat ze Taylor zou vertellen, misschien was ze verstandig om eerst wat over haar te weten zonder haar aantevallen. 'waar kom je vandaan? Je hebt een licht accent maar ik kan het niet plaatsen?' zei ze zo rustig mogelijk en wachte op de reactie van Taylor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:56 am

'Ooh, ik kom uit Malibu, in Amerika.' Ze glimlachte. 'Waar kom jij vandaan? Volgens mij kom jij ook niet uit Engeland, toch?' Terwijl ze dit zei, keek ze voor zich uit, over het lavendelveld heen. Hier zou ze vaker heengaan, besloot ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimewo sep 12, 2012 8:02 am

Ze lachte en had meteen een totaal ander beeld over het meisje. Ze beantwoorde de vraag 'ik ben in nederland geboren maar mijn beide ouders zijn in japan geboren.' ze besloot nog wat meer te vertellen over haar ouder en zusje: 'mijn zusje is na het overlijden van mijn moeder teruggegaan naar Japan en ik bleef hier achter, dus besloot ik naar hier te komen.' met een blik van schuld en een brok in haar keel vertaldde ze dit verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimewo sep 12, 2012 8:05 am

'Ooh, het spijt me van je moeder', zei ze medelevend. 'Wilde je dan niet met je zusje mee? En waar woont je vader? Ze begreep de situatie niet zo goed, en was aangedaan van het feit dat Kumiko's moeder was overleden. Ze moest het zwaar gehad hebben, bedacht ze zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimewo sep 12, 2012 8:23 am

Nee zei ze maar op een zachte toon, mijn vader en ik hebben niet zo'n goede band dus ik ben hier gebleven. 'mijn moeder is vermoord door mijn vrien hij zit nu gevangen maar ik hield van hem nu niet meer, mijn moeder wist dat er wat aan de hand was en ik had het nog niet door.' 'ze heeft mij geret maar ik kon haar niet redden.' 'ik wil hem nooit meer zien' voegde ze er slot nog aan toe. Ze nam een hap lucht en en slikte een keer om zichzelf te kalmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimedo sep 13, 2012 7:02 am

' Oh, wat erg voor je....' Taylor was verbaasd over het feit dat Kumiko haar dit allemaal toevertrouwde, ze kende haar nog niet eens een dag! Ze wist niet zo goed wat ze daarop moest antwoorden, dus zei ze maar twijfelend: 'Hoe gaat het nu met je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimedo sep 13, 2012 7:44 am

'Het gaat wel, als ik er met anderen over praat, anders sla ik door.' het klonk erstiger dan ze dacht dus voegde ze er aantoe. 'Ik zou je niks aandoen hoor, maar ik raak dan in een soort depressie.','Daarom probeer ik zoveel mogelijk mensen het te laten weten zodat ze niet vijandig gaan doen.' het voelde opluchtend toen ze het Tayler had verteld, ze vond haar zo nuchter. Aan haar zou ze wel iets toekunnen vertrouwen, zonder er consequenties aan hingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimedo sep 13, 2012 7:57 am

'Nou, ik hoor het graag als je ergens mee zit. Ik vind het zo vreselijk...' Ze plukte een klein lavendelbloemetje en wreef het tussen haar vingers heen en weer. Ze hield van de geur, het rook zo lekker, dat ze er deodorant, shampoo en een zakje voor in de kledingkast van had.
'Hier, moet je eens ruiken.' Zei Taylor, en ze overhandigde de lavendel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimevr sep 14, 2012 1:50 am

'hmmm ruikt heerlijk' zei ze tegen Taylor, 'Mijn mieder maakte vroeger warme melk met lavende en honing en daar maakte ze haar huid mee schoon, het schijnt echt te werken.' Ze had al meteen zin om het uit te proberen, dus keek ze Tayler vol verwachting aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimevr sep 14, 2012 5:54 am

'Oh, wat doet het dan met je huid?' Vroeg Taylor geinteresseerd. Ze had er nog nooit van gehoord, dus ze vond het wel leuk om er meer over te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimevr sep 14, 2012 9:57 pm

'Ik heb een hele gevoelige huid, dus ik moet hem goed verzorgen. Ik heb daarom veel rituelen, we kunnen een keer afspreken dan doen we het samen oke? Kumiko vrolijkte op en had er helemaal zin het liefst zou ze nu meteen beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimeza sep 15, 2012 6:43 pm

'Oke!' Taylor vond het een leuk idee, zij had niet zoveel problemen met haar huid, en deed ook niets meer dan bodylotion en dag- en nachtcème. Toch wilde ze het wel met Kumiko proberen, ook om misschien wat te kletsen enzo. Taylor stond op. 'Ik ga denk ik even naar binnen. Houd me eraan dat we het een keer gaan uitproberen hoor!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitimema sep 17, 2012 5:21 am

'Oke' ze keek Taylor even aan enliep toen de andere kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zithoek tussen de lavendel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zithoek tussen de lavendel   Zithoek tussen de lavendel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zithoek tussen de lavendel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zithoek
» Zithoek 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: