Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Open plek bij de gebogen boom.

Ga naar beneden 
+4
Evita
Dave
Sofía B
Jayden Rose
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 13, 2012 5:07 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Bfgbkn
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 3:38 am

Dit gezicht herkende hij uit duizenden. Hij had haar gezien bij de bloemenvelden, ondergronds enz. Hij vond haar best leuk, en was blij dat ze hem net had zien trainen, dan kwam hij zeker stoer over. 'Zat je me soms te bespieden vanachter die boom?' Waarom zou ze anders achter een boom verscholen staan, dacht hij bij zichzelf. Toch merkte hij dat hij er een beetje zenuwachtig van werd. Hij glimlachte terug en leunde een beetje tegen de boom aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 3:45 am

Jayden keek hem aan 'Nee hoor, ik was.. ik kwam net alleen maar aanlopen. Wat was je aan het doen?' vroeg ze ontwijkend en ze liep nonchalant een stukje bij de boom vandaan. 'Ik ken jou ergens van.. ben je toevallig een vriend van Evan?' vroeg ze daarbij, ondertussen kon ze haar ogen niet van hem afhouden en nu ze Puck toch niet meer had als beste vriend kon ze doen wat ze wilde niet waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 3:49 am

'Ik was aan het trainen.' Hij glimlachte nog een keer, hij kon het niet onderdrukken, ze was zo mooi. 'Ja, ken jij Evan ook? Waarom heb ik jou dan nog nooit ontmoet?' Vroeg hij. Dat hij haar al vaak had gezien, liet hij achterwegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 4:00 am

Jayden zuchtte diep ' En of ik Evan ken' mompelde ze hoofdschuddend. 'Nou, ik zou het niet weten, misschien omdat.. nee niks' zei ze. 'Hmm trainen he?' zei ze met een kleine glimlach. Ze keek even naar de boom 'Maar hoe kom jij daar op dan? Het is zo hoog' vroeg ze verbaasd. Toen kon ze zichzelf wel voor haar hoofd slaan want hij was natuurlijk veel langer dan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 4:05 am

Hij glimlachte. Hij zou het haar eens laten zien. 'Kijk.' zei hij en hij liep terug naar de boom. Hij hurkte en sprong behendig omhoog. Hij liet zich weer vallen en liep terug naar haar. Hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 4:18 am

Jayden keek verbaasd naar hoe hij het deed 'Dat.. lukt mij nooit' zei ze verbaasd en verwonderd. Ondertussen was ze nog verder bij de boom vandaan gelopen en stond ze inmiddels op de open plek. Ze wilde even pijlen hoe zijn relatie met Evan zat 'Trouwens.. hoe veel weet jij van Evan, ben je echt een goede vriend of gewoon 'een van de velen'?' vroeg ze met een lichte frons. Hij had geen moeite gedaan om zijn shirt weer aan te trekken wat ze eigenlijk niet zo erg vond. Oke, waar was ze mee bezig? Waarom nu ineens? Ze kende hem niet eens, maar toch voelde ze zich op een of andere manier tot hem aangetrokken.. hij zag er zo knap uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 4:37 am

Dave vroeg zich af waarom ze dit van hem wilde weten, maar antwoorde toch. 'Nou, ik ken hem van vroeger, en we gaan nog steeds vaak met elkaar om. Hoezo eigelijk?' Hij veegde zijn nog vochtige voorhoofd af met de rug van zijn hand. Het was warm vandaag, eigenlijk te warm om te trainen. Daarom had hij zijn shirt ook niet meegenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 4:58 am

'Oh, zomaar.. dan vind ik het vreemd dat je me niet kent, maarja, misschien komt Puck wel eens ter sprake' zei ze toen met een dubbel gevoel. Ze keek naar wat hij deed 'Heb je het warm?' vroeg ze ter bevestiging. Het was inderdaad een hele warme dag vandaag en ze had haar bikini al aangedaan vanochtend voor als ze met Puck ging zwemmen, maar dat zou ze nooit meer doen. Haar gedachten waren wreed, maar Puck was ook wreed geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 7:14 am

'Ja.' zei hij instemmend en grinnikte. 'Maar hij zegt wel eens wat over Puck ja, hij zei dat hij jou inpikte van hem ofzo? Volgens mij is het heel ingewikkeld allemaal, dus ik vraag er nooit naar.' Hij bedacht zich opeens dat zijn beste vriend, Evan, haar ook leuk vond. Dan zou hij dus moeten kiezen tussen zijn vriend of Jayden, want als Jayden hem ook leuk vond, zou Evan hem niet meer mogen, dacht hij. Waarom was alles soms zo ingewikkeld? Hij ging tegen de boom aan zitten, en hoopte dat zei dat ook zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 7:24 am

Jayden grinnikte 'Wat is er zo ingewikkeld aan?' vroeg ze met een kleine glimlach. Hij ging tegen de boom zitten en ze keek hem even verbaasd aan 'Krijg je nou geen krassen op je rug van de boom?' vroeg ze bezorgd en ze ging naast hem op haar knieën zitten. Het kon haar niks schelen wat er vandaag allemaal nog gebeurde, hij was aardig tegen haar en dat was niemand een hele tijd tegen haar geweest. 'Maar niemand pikt mij in, ik ben van niemand en ben ook niet meer gehecht aan iemand' antwoordde ze zelfverzekerd, wauw, dat ging veel makkelijker dan ze dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 7:53 am

Dave voelde zich goed, alles ging zoals gepland. Hij haalde zijn schouders op. 'Nee, joh.' Hij was vergeten dat hij geen shirt aan had, dat had hij in de zomer bijna nooit namelijk. Hij had het heel snel warm. 'Nou, gewoon ik snap niet dat liefde altijd zo ingewikkeld moet zijn. Die gaat met die, maar eigenlijk weer niet, want er is weer iemand anders die die leuk vind.' ratelde hij en hij maakte er overdreven gebaren bij. Hij was blij te horen dat ze niets met Evan had, maar hij zou het er zeker nooit meer met Evan over hebben. Hij vond haar leuk, en wat maakte dat uit? Hij hoefde geen rekening met Evan te houden, besloot hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 8:02 am

Jayden lachtte blij 'Jij begrijpt het, zo dacht ik dat Puck mijn beste vriend was, maar hij veranderde plotseling zo erg.. ik begin te denken dat het door Sofia komt, maar ik weet het niet zeker' luchtte ze haar hart een beetje. 'Fijn dat je er geen last van hebt' zei ze met een knipoog, maar ze legde haar hand wel even op zijn schouder om achter zijn rug te kijken of er geen schrammen zaten, waarna ze weer recht ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 8:08 am

Er verscheen een rode blos op zijn wangen en probeerde dat te verbergen door naar de grond te kijken. Vond zij hem dan ook leuk? Hij glimlachte bij de gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 8:17 am

Jayden keek even om zich heen en toen weer naar hem, ze zag dat hij naar de grond keek. 'Wat is er?' vroeg ze 'Heb ik iets verkeerd gedaan?' voegde ze er aan toe en ze bukte iets verder zodat ze hem misschien aan zou kunnen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 30, 2012 8:29 am

Hij keek omhoog naar haar mooie, groene ogen. Ze waren groot en bewonderend staarde hij haar even aan. Toen herpakte hij zich weer en zei zacht. 'Nee, niets, ik besef alleen.. Nou eigenlijk... Je bent mooi.' stamelde hij. Wat deed hij nou? Waar was zijn mannelijkheid gebleven? Hij kon zichzelf wel voor zijn hoofd slaan. Verwachtingsvol keek hij haar aan en wachtte op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 7:34 am

Jayden glimlachte en bloosde 'Uhm.. dank je, denk ik' zei ze met haar wangen rood en haar blik naar de grond gericht. Ze voelde zich gevleid en het voelde echt goed. Ze keek hem nu aan, maar het rode was nog niet weggetrokken van haar wangen, een beetje onbeholpen glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 7:45 am

Dave zag dat Jayden ook een blos op haar wangen kreeg en ze zag er nu nog schattiger uit. Hij kon zich niet langer in bedwang houden. Als vanzelf boog hij langzaam omhoog en sloot zijn ogen. Zacht kuste hij haar zachte lippen. Hij voelde zijn maag tintelen en legde een hand langs haar gezicht. Hij was gelukkig. Hier had hij al die tijd al naar verlangd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 7:54 am

Jayden schrok een beetje van zijn actie, het duurde een seconde voordat ze door had wat er gebeurde. Voorzichtig kustte ze hem ook en een warme tinteling schoot door haar lichaam. Voorzichtig schoof ze iets dichterbij en hield ze haar ogen gesloten, onder anderen bang dat dit een droom zou zijn en dat als ze haar ogen open deed, ze weer vernederd zou worden, maar op dit moment genoot ze ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 8:00 am

Er trok een gloed van blijdschap door zijn lichaam toen Jayden hem terugzoende. Toch trok hij zich even terug, om haar vervolgens een schuine glimlach te geven. 'Ik vind je leuk.' zei hij. Zo, dat was eruit. Van al deze dingen bij elkaar, had hij het nog warmer gekregen en zijn ontblote bovenlijf was gaan glimmen. Dat maakte hem niets uit. Hij legde zijn hand in haar zij en trok haar een beetje naar hem toe, zodat ze bijna op zijn schoot zat. Man, wat voelde dit goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 8:10 am

Jayden glimlachte en schoof toen zelf op zijn schoot. Als ze nu toch wilde veranderen, waarom dan niet meteen zo. Het was een goede keuze en hij was echt lief. Haar armen sloeg ze om zijn nek en de warmte van zijn nek en schouders brandde tegen haar armen, maar het voelde goed. 'Hmm, ik ben nog niet helemaal overtuigd' zei ze speels en ze drukte snel haar lippen weer tegen die van hem om hem weer te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 8:21 am

Glimlachend zoende hij haar terug. Minder voorzichtig dit keer. Ze was vrijwillig op zijn schoot gaan zitten, wat voor hem genoeg betekende. Voorzichtig liet hij zijn tong in haar mond glijden. Met zijn handen streek hij over haar rug en speelde met haar haren. Hij stopte even. 'Overtuigd?' zei hij met een zachte stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 01, 2012 11:04 am

'Overtuigd' zei ze bevestigend en ze gaf hem nog snel een kus op zijn lippen. De tintelingen schoten door haar lichaam en haar hoofd bonkte, maar niet van de hoofdpijn. Ze keek hem even aan en glimlachte, ze keek naar elke spier en elk stukje van zijn huid van wat ze kon zien. 'Ik vind jou ook leuk' antwoordde ze met een liefelijke glimlach, maar toen besefte ze dat ze zijn naam niet wist... Ze durfde het niet te vragen, ze zou er vanzelf wel achter komen. 'Laat Evan dit maar niet horen' zei ze plagend met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 02, 2012 6:40 am

Kon het nog beter? Het meisje van zijn dromen zat bij hem op zijn schoot. Hij kon haar zoenen en zij vond hem ook leuk! 'Het maakt mij niet uit wat Evan, of wie dan ook er van vind.' zei hij met een glimlach. 'Als wij het maar gezellig hebben, toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 11, 2012 10:10 am

Jayden glimlachtte liefjes. Zo had niemand het ooit voor haar gezegt. 'Je bent geweldig' antwoordde ze rustig. Ze leunde naar voren en sloeg haar armen om hem heen om hem te knuffelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 12, 2012 6:15 am

Hij kreeg het steeds warmer, vooral nu haar warme lichaam zijn ontblote bovenlijf omhelsde. Hoewel hij het heel fijn vond wat er nu allemaal gebeurde, wilde hij naar zijn kamer toe om te douchen en heel veel deo te spuiten. Hij streelde haar rug en maakte toen voorzichtig haar armen los en liet ze in zijn handen rusten. 'Ik moet ervandoor.' zei hij en hij wachtte op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek bij de gebogen boom.   Open plek bij de gebogen boom. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open plek bij de gebogen boom.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open plek pad.
» De boom

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: