Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Het tuinhuisje

Ga naar beneden 
+2
Jayden Rose
Evita
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 6 Icon_minitimewo aug 22, 2012 7:11 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Het tuinhuisje      - Pagina 6 4ghx7r
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het tuinhuisje      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 20, 2013 5:00 am

'Dat maakt toch niets uit! Als je het maar leuk hebt. Ik sport trouwens ook best veel,, maar voetballen kan ik niet hoor.' Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het tuinhuisje      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 6 Icon_minitimema jan 21, 2013 8:49 am

'Iedereen kan voetballen.' Zei hij ontkennend. 'Ik weet zeker dat jij ook kan voetballen.' Zei hij met zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het tuinhuisje      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 6 Icon_minitimewo jan 23, 2013 7:42 am

Glimlachend keek ze naar beneden. 'Behalve als je Taylor heet.' Zei ze. Altijd was ze bang dat ze over de bal uitgleed of hem tegen zich aan kreeg. 'Ik ga nog even naar Armand toe.' Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het tuinhuisje      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 6 Icon_minitimezo maa 10, 2013 10:45 pm

Hij lachte. 'ik kan het je leren, als je wilt.' Zei hij. Toen ze over Armand begon betrok zijn gezicht een beetje. Het leek altijd of ze het nooit lang leuk konnen hebben samen. Altijd kwam Armand tussenbeide. Hij sprak zijn gedachten maar niet uit . 'Goed.' Zei hij zo nonchalant mogelijk. Dat was hij, de nonchalante hemzelf. Toch had hij er bij Taylor moeite mee. Het ging hem eigenlijk wel aan wat ze deed. Maar hij liet haar haar gang gaan. Hij wilde haar ook niet gaan commanderen ofzo. 'Veel plezier.' zei hij nog en glimlacht fijntjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het tuinhuisje      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 12, 2013 4:20 am

'Ja, leuk! Tot later.' zei ze enthausiast en ze liep de kamer uit. 'Maar verwacht er niet te veel van he!' riep ze nog de kamer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het tuinhuisje      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 6 Icon_minitimedi maa 26, 2013 5:04 am

Hij glimlachte toen ze de kamer verliet. Wat was Taylor toch een leuk meisje, hij had echt een klik met haar. Hij stond ook op en pakte een bal uit zijn kast. Als ze zo wilde had hij de bal alvast beneden klaargelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tuinhuisje      - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het tuinhuisje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: