Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Het tuinhuisje

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 22, 2012 7:11 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Het tuinhuisje      - Pagina 3 4ghx7r
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 07, 2012 2:30 am

'Pff, als ik een mens was kon ik dat wel, ik weet het zeker!' Mopperde hij en hij ging voorzichtig staan.

'Je haalt een grap met me uit hè?' Vroeg ze achterdochtig en ze werd nog bozer toen ze zag dat hij zijn pony weer voor zijn ogen hield. 'En is dit nou zon bijzondere plek?' Zei ze sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimema sep 10, 2012 11:28 am

'Dat zal dan wel weer, ik doe het altijd niet waar?' Antwoorde Armand grimmig en hij balde zijn handen tot vuisten.

Jayden trok een wenkbrauw op en lachte 'Nee puckie, je kunt het gewoon niet oke, dat is net zoiets als wij iets zouden krijgen, dat kan ook gewoon niet... accepteer dat je geen salto kan en leef je leven verder' grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 11, 2012 6:42 am

'Nooit!' Zei Puck, ook grijnzend. 'En waarom niet???' Hij keek haar zielig aan. Niet dat hij haar echt voor zich zag, Jayden was een goede vriendin, maar ze kende hem té goed en bovendien was ze veel te eigenwijs. 'Als ik de salto kan, neem je dan met me?' Zei hij lachend.

Evita keek hem boos aan. 'Je bent niet grappig.' Zei ze boos en ze sloeg haar handen in elkaar. 'Ja, ik ben gek zeker.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 11, 2012 7:01 am

Jayden lachtte 'Dan zal ik er misschien eens over nadenken, maar tot dan zoek je maar een ander' zei ze lachend. 'Niet zo zielig kijken jij' zei ze en ze stak haar hand uit om zijn krullen door de war te doen. Ze stak haar tong speels uit en ging zitten om te kijken naar een groeiend bloemetje 'Dus, ben je nu blij met wat je gezien hebt van de mensen' vroeg ze.

Armand liet zijn vuist hard op de steiger terecht komen en mompelde wat in zich zelf. 'Wat heb jij.. weetje zoek het ook maar uit, als je al boos word om zo'n kleinigheidje dan laat alles maar' bromde hij en hij stond op 'Ik zie je nog wel' zei hij neutraal en hij liep terug, naar het huis, niet langs het tuinhuisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 3:55 am

'Ha! Alsof ik op jou wacht!' Zei hij plagerig. 'Voordat jij er ook maar over na kan denken heb ik er al tien versleten.' Hij gaf haar een plagerige duw. 'En ja, ik vond het wel leuk hoor, behalve dat jij zo bang was.' Hij grijnsde.

'Wat?' Zei Evita ontzet. 'Ík word snel boos? Volgens mij ben jij hier degene die snel op zijn teentjes getrapt is.' Riep ze hem na. 'Jij bent hier degene die snel geïrriteerd is en meteen wegloopt! Bekijk het ook maar met je 'problemen'!' Ze stond ook op en keek hem eerst boos na, maar daarna zuchtte ze en liep ze ook richting het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 6:44 am

Jayden lachtte 'Weet ik kleine player' zei ze hoofdschuddend en ze keek hem lachend aan. 'Ik bang? Ik was niet bang, alleen maar.. niet op mijn gemak' mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 6:51 am

'Neee?' Zei hij plagend. 'Je meent het. Nou. volgende keer dan weer?' Hij rende lachend weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:05 am

Jayden keek hem even boos aan maar grijnsde daarna weer. 'Doei puckie' riep ze hem na en ze liet zich lachend in het gras vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:09 am

Hij rende door. Toen hij uit haar zicht was riep hij opeens geschrokken: 'Jayden, kijk uit, ze komen er aan, ze zijn er al bijna! De mensen!' Hij rende terug. Op zijn gezicht was angst te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:11 am

Jayden sprong ineens op en keek om zich heen, ze zag niks, maar in deze angst kon ze ook niks zien 'Puckie waar ben je?' riep ze terug en begon in de richting te rennen waarin hij was gerend, maar ze wist niet of hij er nog was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:13 am

Gierend van het lachen kwam hij bij haar. 'Ha-ha! Ingetrapt! Ingetrapt!' Zei hij plagerig en hij lachte haar uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:23 am

Jayden schrok zich kapot van Puck en keek hem woedend aan. Ze rende boos op hem af en sprong boven op hem 'Jij vuile...' begon ze boos maar ze deed niks, ze keek hem alleen maar boos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 12, 2012 7:41 am

Puck schrok van haar reactie en besefte toen pas wat hij had gedaan. Hij hield beschermend zijn handen voor zijn gezicht. 'Sorry... Jayden' Stamelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 13, 2012 3:26 am

Jaydeb draaide haar hoofd weg en rolde van hem af. Ze mompelde wat en zweeg, haar gedachten zaten bij haar verloren zusje en ze balde haar handen tot vuisten. Ze wilde er niet om huilen en ze hield haar tranen in. Ze kon het hem niet kwalijk nemen, maar toch deed het pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 13, 2012 5:09 am

Spijtig liep hij naar haar toe. 'Sorry, Jayden, ik bedoelde het niet zo.' Zei hij verontschuldigend. 'Jayden.., alsjeblieft!' Hij probeerde een arm om haar heen te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 13, 2012 5:37 am

Jayden zweeg en keek hem even aan, wetend dat hij het goed bedoelde. ' I-ik kan het nog steeds niet geloven' zei ze tegen hem als een soort zombie en ze stond voorzichtig op. Haar verdriet was woede geworden en nu was het wanhoop. 'Puck? Zal ik haar ooit nog zien?' Vroeg ze wanhopig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 13, 2012 5:51 am

Hij stond ook op en drukte haar tegen zich aan, beschermend. 'Ik weet het niet..' Stamelde hij. 'Er is maar één manier om daar achter te komen.' Een idee kwam in hem op. Hij wist dat het niet kon, dat hij dat niet kon doen en niet kon maken maar het idee bleef wel hangen. 'Ik kan niet geloven dat ze dood is.' Zei hij geruststellend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 13, 2012 5:58 am

Jayden sloeg haar armen om zijn middel en legde haar hoofd tegen zijn borst. Nu was ze wel blij dat hij groter was. Ze vroeg zich af wat hij dacht maar vroeg het niet. De laatste woorden waren de waarheid, ze was echt dood, de dochter zou nooit aan komen lopen met haar op haar hand. Voorzichtig maakte ze zich los 'Sorry' mompelde ze. 'Ik kan er nog steeds niet aan wennen'
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 13, 2012 6:05 am

'Het geeft niet.' Zei hij zachtjes. 'Ik zou ook zo reageren als een dierbare verdwijnt...' Hij liet haar los en bleef een beetje verloren staan. Hij keek haar aan, verontschuldigend. 'Ik had er echt niet mee moeten spotten, maar zulke dingen vergeet ik wel eens.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 13, 2012 10:04 am

Jayden glimlachte even 'Ooh puck toch' zei ze hoofdschuddend. ' Wat gaat er toch allemaal wel niet om in dat hoofd van jou' zei ze met nog steeds een kleine glimlach. Ze legde haar hand op zijn wang zodat hij haar aankeek en ze knikte als teken dat ze hem vergeven had, ook al voelde ze de pijn nog steeds, ze was gelukkig niet alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 14, 2012 4:47 am

Hij glimlachte verlegen, en dat kwam weinig voor. 'Ik denk niet veel.' Zei hij grijnzend. 'Ik doe het meteen zonder na te denken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 14, 2012 6:51 am

Jayden grijnsde en liet haar hand van zijn wang glijden. 'Hoezo vaak? Volgens mij bijna altijd puckie' zei ze plagend en ze prikte hem in zijn buik toen ze een klein stapje naar voren deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 14, 2012 10:37 am

'Vaak? Heb ik dat woord genoemd?' Zei hij plagend en hij sprong naar voren en porde ook in haar buik. Hij rolde lachend over de grond en sprong soepel weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 14, 2012 11:31 am

'Nee, maar ik wel' antwoordde ze lachend en ze probeerde hem te ontwijken, wat helaas niet lukte. 'Hmm als je zo door gaat dan ga je die salto misschien nog eens kunnen' zei ze grijnzend en ze keek hem speels aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 21, 2012 1:56 am

Hij grijnsde. 'Natuurlijk gaat het me lukken.' Zei hij zelfverzekerd en hij maakte er nog een sierlijke zweefkoprol bij. 'Ik ben geweldig.' Zei hij zogenaamd arrogant en hij stak daarna lachend zijn tong uit. 'Nee, ik ben niet zo'n zweverig typje als jij bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het tuinhuisje      - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het tuinhuisje    Het tuinhuisje      - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het tuinhuisje
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het tuinhuisje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: