Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Opname gebouw

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 26, 2012 6:23 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Opname gebouw - Pagina 2 PIC_RadissonFrankfurt1_gross
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 7:39 am

'Oja.' Ze moest even de knop omzetten. Oke Taylor, nog professioneel doen en thuis mag je weer gewoon zijn, vertelde ze tegen zichzelf. Ze stond op en glimlachte lief naar Armand. 'Je mag ook naar huis als je het saai vind hoor, ik snap dat het een beetje lang duurt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 7:47 am

Armand grijnsde 'Nee joh, ik blijf de hele tijd, geloof me maar' zei hij haar en hij lachte even. 'Ga maar snel' zei hij met een knipoog en hij keek weer naar de regisseur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 8:00 am

'Dankje.' zei ze nog even vluchtig, en ze huppelde de regisseur achterna, die haar had gewenkt. Eenmaal in de studio aangekomen, zag ze haar tegenspeler weer, en had er toch wel weer zin in. Ze verdiepte zich weer in haar rol en alles ging best wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 8:39 am

Armand keek naar het stuk en het ging nu echt goed. Hij werd er blij van dat ze het zo goed deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 8:46 am

Eindelijk was de middag afgelopen, en alles stond erop. Ze kleedde zich om en had een goed gevoel over de commercial. Het was altijd gek als ze zichzelf op tv zag, en vaak ook voorschut, maarja. Het bracht geld binnen, en het was leuk om te doen. Toen ze klaar was liep ze naar Armand. 'Dus, hoe vond je het? Een dagje in het leven van mij?' zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 9:15 am

Armand grijnsde 'Jaa het was super leuk, ik snap niet waarom je hier niet echt in door gaat hoor' zei hij met een grijns. 'Maar laten we snel gaan, dan kunnen we thuis nog lekker wat drinken en dan maak ik wel wat broodjes' zei hij enthousiast. Het was echt leuk geweest vandaag en hij was anders dan normaal dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 9:19 am

'Nou, ik weet het allemaal nog niet... Ik zie wel als ik het zat ben.' ze wist echt nog niet wat ze later moest gaan doen, dat zou ze later nog wel zien. 'Oke, let's go.' En ze liep de draaideur van het opnamegebouw uit. Ze keek naar achteren om hem te zien, en glimlachte naar hem. Ze hoopte dat hij vanzelf zou merken dat ze hem leuk vond, maar liet het helemaal aan hem over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opname gebouw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opname gebouw   Opname gebouw - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opname gebouw
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: Buiten Gremlin-
Ga naar: