Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Open plek pad.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 22, 2012 10:12 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Open plek pad. - Pagina 4 B3oief
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Flinn

Flinn


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 02, 2012 11:28 am

Zijn lens zat weer wat beter, maar zijn oog deed nog steeds zeer. Hij dacht na over de vraag van Puck, hij wilde het per se weten. Flinn besloot dat het beter was om gewoon de waarheid te vertellen. Oke, het was een enorme afgang maar wat moest hij anders doen? Namen verzinnen van meisjes die hij ooit had zien lopen? Puck zou gelijk weten dat het niet waar was als hij hun namen zei. 'Eigenlijk heb ik nog nooit een vriendin gehad Puck.' Hij probeerde het zo onverschillig mogelijk te zeggen. 'Maar reken maar dat ik er binnenkort een krijg, ik ben geen nerd meer!' voegde hij er aan toe. Eigenlijk was hij nog helemaal niet zo met meisjes bezig. Hij had nooit echt aandacht van ze gehad en wist daarom ook niet hoe het was om die aandacht te krijgen. Het zou wel vanzelf komen dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 02, 2012 11:35 am

Puck keek hem even raar aan van verbazing. Toen proestte hij het uit. 'Wat zei je?' Vroeg hij lachend. 'Je loog? Je hebt serieus nooit een vriendin gehad?' Zei hij en hij keek zijn vriend hoofdschuddend aan. Hij klopte Flinn op zijn rug. 'Maak je maar niet druk, ik zal je helpen zielenpiet.' Zei hij grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flinn

Flinn


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 02, 2012 11:41 am

Flinn was blij dat hij het niet te sirieus opvatte. 'Nee man.' en hij lachte met hem mee. 'Daar houd ik je aan, echt waar.' en hij benadrukte het door Puck een hand te geven. 'Regel jij maar een meisje voor mij!' Als Puck hem ging helpen, dan ging het misschien toch nog wel wat worden met hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 02, 2012 11:49 am


'Afgesproken, dan moet jij maar meteen je mannelijkheid bewijzen.' Zei Puck met een grijns terwijl hij Flinns hand schudde. 'En zo kan ik mezelf ook meteen beschermen tegen jou.' Zei hij plagend en hij sloeg even met zijn vuist op diens schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flinn

Flinn


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 02, 2012 11:53 am

'Pff, wat doen we toch weer aardig he!' zei hij sarcastisch. Flinn was blij dat hij iemand had, een vriend. Nouwja, een soort van dan. 'Ik denk dat ik maar weer eens opstap.' en maakte aanstalte om op te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 02, 2012 12:08 pm

Puck knikte. 'I'll see you later.' Zei hij en hij ging weer lui in het gras liggen. 'Ga maar al vast op zoek.' Zei hij grijnzend en hij hief zijn hand even van zijn hoofd naar Flinn, als groet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flinn

Flinn


Aantal berichten : 71
Registratiedatum : 30-09-12

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 02, 2012 12:12 pm

Flinn stond op en grinnikte. 'Laters!' hij liep weg en deed zijn muziek weer in zijn oren. Hij zou veranderen, het ging steeds beter met hem, hij was blij!
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitimevr nov 02, 2012 12:17 pm

Puck keek Flinn hoofdschuddend na. Hij wilde veranderen, zei hij. Puck wist al geen ander hoe moeilijk dat was. Je moest het echt willen, er echt klaar mee zijn, genoeg hebben van je oude ik. Maar ook Flinn zal het wel lukken. Hij bond het wel geinig Flinn te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Open plek pad. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open plek pad.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open plek bij de gebogen boom.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: