Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Open plek pad.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 22, 2012 10:12 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Open plek pad. - Pagina 2 B3oief
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 23, 2012 12:01 pm

'Kom op, ik woon bij je in huis, anders wordt het wel heel saai!' Zei ze lachend. 'Als je zelfs met je huisgenoten niet kan praten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 23, 2012 12:03 pm

'Ik heb m'n muziek toch?' Antwoorde hij. ' Je hebt Mila toch, die mag jou wel geloof ik' zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 23, 2012 12:20 pm

Ze glimlachte. 'Ja, Mila is aardig, maar van alleen Mila word je ook gek. En in je eentje zingen is best saai, weetje. Ik zou willen dat ik nog naar school mocht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 23, 2012 12:47 pm

'Hoef jij niet meer dan? Je kunt toch een opleiding doen?' Zei Armand verbaasd. Ja hij moest nog wel naar school maar hij had vroeger privé les gehad en dus meer stof dus hij hoefde er niet veel voor te doen. 'En ja ik weet dat je gek word van Mila, maarja, in mij hoef je niet geïnteresseerd te zijn want ik ben niet zo'n boeiend persoon' zei hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 23, 2012 9:03 pm

'Omdat je zo mysterieus bent ben je juist interessant.' Zei ze en ze gaf hem een plagerige duw. 'En ik ben al 21, heb Concervatorium gedaan, dat is gaaf maar ik doe liever niet nog een opleiding. Ik ben werkzoekende.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 24, 2012 11:37 pm

'Jaja' zei hij lachend. Hij en interessant? Nee dat ging niet samen. 'Maar je bent dan echt al helemaal klaar.. hmm wat heb je gedaan want op het conservertorium moet je twee dingen kiezen, ik heb onthouden dat je zong maar verder had je niks gezegt?' Vroeg hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 4:22 am

'Ik speel ook viool.' Zei ze glimlachend. 'Maar genoeg over mij gepraat, ik ben Mila niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 8:45 am

'Hmm nou wat wil je van me weten?' Vroeg armand rustig. Hij grinnikte even en keek haar toen even echt aan om vervolgens snel zijn blik af te wenden naar een boomstam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 10:21 am

'Wat ik écht van je wil weten?' Vroeg ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 10:32 am

'Ik begin te twijfelen maar vraag het maar' zei hij zachtjes met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 10:39 am

'Wat, mijn beste Armand, is er gebeurd, vroeger, waardoor je nu zo schuw bent, en mensen niet graag aankijkt?' Zei ze serieus en ze keek hem strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 10:42 am

Armand hapte even naar adem. Waarom vroeg ze dat nou, hij had het moeten zien aankomen maar hij had gedacht dat ze hem had geaccepteerd zoals hij was. Zijn blik verstrakte maar ontweek de hare. 'Genoeg, er is genoeg gebeurd' antwoorde hij stilletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 10:49 am

Ze was even stil en ze keek naar de grond. Toen keek ze weer op. 'Vertel me, wat is er gebeurd.' Zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 10:54 am

'N-n-nee, ik heb aan hem gezworen dat ik het nooit zou vertellen, ik kan het gewoon niet, de blik...' zei hij zacht en hij schudde zijn hoofd om de herinneringen weg te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:11 am

'Gezworen tegen jezelf?' Ze glimlachte. 'Dat ken ik. Sorry, ik weet dat je zo bent maar ik ben echt nieuwsgierig naar je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:22 am

'Nee nee ik heb niks aan mezelf gezworen, het was hem, de man die ik ooit vader noemde' zei hij snel, maar had toen door dat hij had gezegt dat het van z'n vader kwam. Verdomme, had hij niet uit kunnen kijken met wat hij zei? Hij zuchtte diep en zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:25 am

De nieuwsgierigheid op Evita's gezicht maakte plaats voor angst. 'Wat? Jou vader... Nee, hij heeft jou toch niet ook...' Stamelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:32 am

'Wat ook? Het was een vreselijke man ik kan hem niet eens mijn vader noemen, en alleen omdat ik zijn ogen heb en een deel van mijn moeders ogen hoor ik bij ze, ik kan er niet tegen ze waren gewoon vreselijk' kwam er ineens in een stortvloed uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:34 am

'Heeft jouw vader je mishandeld? In jouw geval geestelijk?' Vroeg ze met trillende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:36 am

'Zo noemen mensen het, ik noem het moord van binnenuit' mompelde hij. 'Wacht even' zei hij toen hij haar stem hoorde trillen. Hij stond op 'Evita wat is er?' Vroeg hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:45 am

Ze zuchtte. 'Ik wist dat ik het niet voor me zou kunnen houden, maar vertel dit asjeblieft niet aan Mila ofzo. Mijn vader mishandelde me ook toen mijn moeder net overleden was. Ik... vind het zo erg dat jij hetzelfde hebt moeten meemaken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:50 am

Armand haalde diep adem en slikte daarna. 'Je kan er niks aan doen... het is niet jou schuld, ik wilde het ook voor me houden, maar misschien heb je gelijk. Je kanin. De toekomst je verleden niet verbergen' zei hij voorzichtig en hij legde zijn hand op haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:54 am

'Armand, je moet ophouden je verleden met je mee te dragen.' Zei ze zuchtend. Ze leunde tegen hem aan. 'Misschien scheelt het dat ik weet dat mijn vader wel van me houd, maar je gunt je vader toch ook niet dat je altijd er last van hebt wat hij je heeft aangedaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 11:58 am

Armand zuchte 'Misschien.. maar ik heb dezelfde ogen en soms dezelfde blik, ik kan mexelf niet eens aankijken laat staan dat ik anderen daarmee wil belasten, met die vreselijke ogen.' Zei hij en hij sloeg zijn armen om haar heen. 'Het spijt me, dat ik het je heb verteld oke?' Fluisterde hij in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 25, 2012 12:00 pm

'Nee, ik ben er blij om, en ik vind je ogen toevallig mooi!' Zei ze verontwaardigd en ze veegde zijn lok uit zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Open plek pad. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open plek pad.   Open plek pad. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open plek pad.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open plek bij de gebogen boom.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: