Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 De keuken

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 11-04-12

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 12, 2012 5:32 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

De  keuken  - Pagina 2 Tumblr_lpu9u4PXnL1qcuw82o1_500_large
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gremlin.actieforum.com

AuteurBericht
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 09, 2012 4:07 am

'Evita.' Mompelde ze. 'Als je niet wil helpen hoeft dat niet hoor.' Zei ze daarna nonchalant en ze gooide alle boontjes in een schaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 09, 2012 5:38 am

Mila draaide zich om en keek naar Kumiko. 'Ik ben Mila. een bord te veel zei je? wat raar ik dacht dat ik er toch echt een voor ons allemaal had gepakt. Ach wat maakt het ook uit.' Mila liep langzaam naar Kumiko toe. 'we weten eigenlijk vrij weinig van elkaar hé? waarom ben je hier eigenlijk gekomen?'vroeg Mila oprecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 09, 2012 8:27 am

Kumiko stond stom verbaast met het borr in haar handen. Ze wist niet zo goed wat ze moest zeggen, maar beter nu dan later. 'Mijn moeder is net overleden en mijn zusje is mijn vader in Japan gegaan maar dat wilde ik niet, dus bleef ik hier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimema sep 10, 2012 1:11 am

Evita keek zwijgend naar haar boontjes. Ze besloot dat ze de nieuwe niet mocht. Ten eerste negeerde ze haar gewoon volledig en waar Evita zich het meest aan stoorde was hoe nonchalant Kumiko over het overlijden van haar moeder praatte. De moeder van Evita was al langer dood maar nog steeds miste ze haar moeder ontzettend en ze kon er moeilijk over praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimema sep 10, 2012 4:30 am

'Ach Kumiko, wat verschrikkelijk voor je!' Mila keek even naar Evita, haar moeder was ook overleden. ze kon Evita's gezicht niet goed genoeg zien om te kijken of dit nieuwtje haar iets was had aangedaan. Wat maakte het ook uit. 'mijn ouders leven gelukkig nog.' het was eruot voordat ze er erg in had, misschien was deze opmerking wel iets te hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimema sep 10, 2012 11:11 pm

kumiko zette het bord op het aanrecht en begon aan de aardappelen, "ik gebruik liever de term overleden dan vermoord.' Zei ze zacht en ze ging verder met de aardappelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 11, 2012 3:40 am

'En nu moeten we medelijden hebben zeker?' Zei Evita bits. Het was eruit voor ze er erg in had, maar ze ergerde zich er echt aan. Ze begreep echt niet waarom Kumiko dit opeens zei. Wat moest ze er mee? En als haar moeder pas net dood was, waarom zei ze dit dan zo gemakkelijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 12, 2012 11:09 pm

'een beetje begrip mag toch wel?!' zei Mila verbaasd. Ze snapte niet dat Evita zo bot deed, Kumiko's moeder was ten slotte vermoord! ze rilde bij die gedachte. 'je moet vast een trauma daar aan over hebben gehouden? krijg je wel hulp bij het verwerken ervan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 13, 2012 5:21 am

'het maakt niet uit' zei ze met verdriet in haar stem, 'Ik wil het er liever nu niet over hebben','Misschien kan ik het jullie later nog uitleggen oke?' ze dacht na en begon weer met de aardappelen, vreselijk vond ze het hoe het gegaan was en iedereen vond het haar schuld. Dat was nog het ergste. Ze dacht dat als ze hier kwam dat alles goed zou gaan er waren gelukkig alleen maar meisjes in dit huis. Een jongen, die zou ze misschien nooit meer kunnen vertrouwen, niet met wat er gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 13, 2012 5:56 am

Zwijgend keek Evita weer naar haar boontjes. Ze had van de woede een snee in haar vinger gemaakt, maar ze negeerde het. Hij was niet diep. Ze legde de bonen ten slotte in een pan met water en zette die op het vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 13, 2012 9:07 am

' Is goed hoor, je kan altijd bij me langskomen als er iets is.' en ze keek Kumiko aan die er moe en gebroken uit zag. Misschien moesten ze over een ander onderwerp praten, niemand werd er echt blij van en zo te zien Evita ook niet. 'kumiko wist je eigenlijk al dat is mode-ontwerpster wordt?' zei Mila voorzichtig maar toch wel met een sprankeling trots in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumiko

Kumiko


Aantal berichten : 59
Registratiedatum : 04-09-12
Woonplaats : Dedemsvaart

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 14, 2012 1:47 am

'Nee, beantwoorde ze de vraag van mila en keek naar Evita. 'Ik hou heel erg van lolita meisjes omdat ze zo vrolijk zijn, maar wat voor soort dingen ontwerpje dan?' nog steeds waren haar ogen giricht op Evita, als ze zou uitvallen kon ze dat goed zien en de verdedeging inzetten. Ze glimlachte even snal naar mila en keek weer terug naar Evita alsof er niks veranderd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 14, 2012 11:02 am

Evita had geen zin in het opgeschep van Mila, en vooral moest ze denken aan haar jurk, haar erfstuk. Ze deed het vuur uit en goot de boontjes af. 'Ik ga de kamer dekken.' Zei ze toen kortaf en ze verliet de keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 14, 2012 8:23 pm

'Ach van alles.' en ze zag dat Evita wegliep. 'ik heb de naaimachine van mijn oma geërft en daarmee maak ik de mooiste dingen. Je mag mijn kledingkast wel een keertje zien!' Mila keek naar Kumiko, en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De  keuken  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De keuken    De  keuken  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De keuken
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: Het huis-
Ga naar: