Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Het rozenveld

Ga naar beneden 
+2
Puck.
Admin
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 11-04-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo apr 12, 2012 5:07 am

Het rozenveld Orp8xl
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gremlin.actieforum.com
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimewo sep 26, 2012 8:32 am

Puck was helemaal blij dat hij weer naar buiten mag. Hij had zijn haar gedaan, het was wat netter dan een net uit bed kapsel maar er zat een nonchalante twist in en hij maakte wat koprollen over het gras. Hij wilde nog steeds de salto leren. Bij het rozenveld begonnen zijn ogen te stralen. Hij wist nog niet wie, maar wat vond een meisje mooier dan een... bloedrode roos? Hij plukte voorzichtig een bloem af. Het was bijna even groot als hijzelf was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimewo sep 26, 2012 8:36 am

Ze lag in het veld als ze een jongen een roos zag plukken. Ze huppelde er op af en zei:'is die voor mij?' Ze keek de jongen aan, hij zag er lief uit maar toen ze zijn gezicht beter bekeek zag ze dat hij schade aan zijn gezicht had. Ze pakte hem licht vast en zei:'gaat het wel met je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimewo sep 26, 2012 8:40 am

Puck knipperde even met zijn ogen toen hij Sofia zag. Ze was.... volmaakt. Ze was kleiner dan hij, dat mocht hij wel, maar door haar lange benen en smalle lichaampje zag ze er lang uit. Haar gezichtje was perfect. Ze leek echt op een elfje. 'Natuurlijk, young lady.' Zei hij met een Amerikaans accent en hij maakte een buiging en overhandigde haar de roos. Hij keek hij grijnzend aan. 'Oh, ja ik heb gevochten met Evan, dat komt ervan.' Zei hij stoer. 'Heb je z'n mooie oog al gezien?' Iedereen had een hekel aan Evan, maar iedereen keek ook tegen hem op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimewo sep 26, 2012 8:57 am

'Tank you sir.' En ze pakte de roos aan en knipoogte naar hem, ze kon hem bijna in de ogen aan kijken, ze bloosde. 'Stoer hoor maar volgens mij kun jij ook wel anders zijn.' Ze aaide zijn haar achter zijn oor. 'Ik ben trouwens Sofía en wie ben jij? Ze zei het op een zachte toon en flirte nog even met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 7:11 am

'Raad maar.' Zei hij en hij gaf haar een knipoog. 'Het begint met een p en het eindigt met mijn lengte. Ze vinden me een uk.' Hij grijnsde naar haar en haalde zijn hand door zijn haren. 'Maar daar weet jij alles van natuurlijk.' Hij voelde zich vrolijk worden hoe langer hij bij dit meisje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 9:08 am

'Ik denk dat je plang heet, want zo klein ben je niet hoor.''In mijn stam ben je juist heel lang, maar puk zei je he.' ze keek met haar mooie ogen hem recht aan en ze zag dat hij een beetje smolt. 'Ohh dan mag je mij dat wel eens laten zien.' zei ze flirterig. Kijk maar of je me bij kan houden, voegde ze nog toe. Ze was van plan om haar circus kunsten te gebruiken wou ze nog iets proberen. Ze kwam heel dicht bij ze kon hem bijna aanraken maar vlak voor dat gebeurde draaide ze zich om en begon ze te rennen, ze maakte een radslag en vervolgens een flikvlak. ze liep op een boomstronk af, sprong er op en draarna sprong ze met een salto er af om nog meer indruk te maken. ze liep door en keek even om en schreeuwde: 'Pak me dan als je kan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 9:14 am

xxxx


Laatst aangepast door Evita op do sep 27, 2012 9:16 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 9:16 am

Hij grijnsde toen ze zo plotseling weg was en begon te sprinten. Snel lopen, dat kon hij dan wel weer. Hij haalde haar bij omdat door haar kunsten ze iets langzamer was maar onder de indruk was hij zeker. Hij sprong op haar maar draaide zich in de lucht zo om dat ze op hem viel. Hij lag in het gras met het meisje op hem en hij keek haar met een big smile aan. 'Ik zei het toch dat ik je wel te pakken krijg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 9:41 am

'Jij bent snel' zei ze om hem te verleiden. Ze rolde van hem af en kwam naast hem liggen. Ze keken allebei naar de blauwe lucht en ze pakte zijn handje en fluisterde in zijn oor: 'Ik vind je lief ook al ken ik je niet zo goed.' Ze keek naar hem, hij zag er zo lief ut met die krulletjes. Ze kneep een beetje in zijn hand om hem te plagen. Ze sloeg haar andere arm om hem heen en nestelde zich tegen hem aan met haar gezicht nogsteeds naar het zijne gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 9:50 am

Hij pakte met zijn andere hand ook die van haar. 'En ik vind jou mooi.' Zei hij geheimzinnig tegen haar en hij gaf haar een flinterige knipoog. Hij deed met haar mee en sloeg zijn arm rond haar middel. Hij wroette speels met zijn neusje een beetje tegen het hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 9:57 am

Ze moest blozen, maar wel lief. Ze ging met haar hand zacht over zijn rug heen en weer. 'Doen jullie dat vaker?' Zei ze op een lieve manier toen hij met zijn neus het hare aanraakte. 'Wij doen normaal iets anders.' en ze moest lachen. Ze wou toch nog iets weten voor dat ze een stevige knuffel zou geven. 'Hoe oud ben je eigenlijk? 21-22?' Om hem te charmeren. Ze legde haar hoofd op de grond en draaide daarna boven op hem zodat hij geen kant op kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 10:06 am

'Hmm, wat doen jullie dan?' Vroeg hij nieuwsgierig. Toen ze naar zijn naam vroeg bloosde hij. 'Jij eerst.' Zei hij snel. Hij wist niet eens hoe oud ze was, ouder dan 20 was wel oud, hij was pas zeventien..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 10:12 am

'19, nu jij!' 'Ohh wil je echt weten wat wij doen? Dan zal ik je het wel laten zien.' Ze drukte zijn beide armen op de grond en kwam dit bij zijn gezicht. 'Beter?' Ze sloot haar ogen en kuste hem zachtjes. Toen ze hem kuste vroeg ze zich niks meer af, voor het eerst was echt alles perfect. Ze deed haar ogen open en keek hem lief aan. Ze lied zijn armen los en ging weer naast hem liggen. Met haar ogen gesloten lag ze tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 10:16 am

'Dat doen wij ook hoor, alleen heet dat fase 2.' zei hij grijnzend en hij gaf haar ook speelse kusjes op haar wangen, neus en voorhoofd. Ook haar nek kregen kusjes van hem. 'Ik ben 17.' Zei hij vluchtig, hopend dat ze er niet over doorging. Hij had kunnen liegen over zijn leeftijd, maar dat was niet helemaal zijn stijl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 10:23 am

Ze moest lachen om zijn grapje, '17 zei je hè, zolang je geen 2 of boven de 30 bent vind ik alles goed.' Ze had haar ogen gesloten en streelde hem over zijn buik en gaf hem een kusje in zijn nek terug. Ze wou kijken wat voor hij een reactie zou geven. 'En wat is fase 3, of krijg ik die nog van je tegoed? Zei ze op haar ondeugends mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 10:27 am

Hij glimlachte opgelucht, en bedacht dat Jayden ook 19 was.. Hij legde zijn handen nig iets hoger en trok haar iets meer naar zich toe. Die spanning was geweldig. 'Niet zo snel dametje.' Zei hij plagend. 'Je mier erom smeken. Ik ga je het niet te gemakkelijk maken. Hij stak plagend zijn tong uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 10:37 am

'Oke' we doen een spelletje, als je me vind krijg je een kus van mij maar als je me niet binnen een minuut vangt moet jij mij een kus geven.' Ze stond op en begon zo hard als ze kon te rennen, ze had ondertussen de omgeving al wat afgespeurd en ze wist meteen waar ze heen zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 10:41 am

Hij stond soepeltjes op en keek haar even na. Daarna zette hij de achtervolging in, hij volgde haar gewoon. Hij wilde wel weten wat voor kus ze bedoelde, hij moest haar wel vangen maar erg druk maakte hij zich nog niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimedo sep 27, 2012 10:45 am

Opeens schoot ze de boom in, zonder dat hij het door had en ze bekeek hem van boven. Ze wilde wel weten of hij echt goed kon zoenen en over 10 seconde zou ze daar achterkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimevr sep 28, 2012 7:06 am

Hij keek even verbaasd om zich heen. Hij kon Sofia opeens nergens zien. Zijn mondhoeken krulden omhoog. 'Jij wil wel heel graag een zoen van mij hé?' Riep hij maar. Ze moest het wel horen, als als ze antwoord gaf wist hij waar hij was. Hij ging maar zitten, tegen de boom aan en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimevr sep 28, 2012 10:11 am

Ze had een lein plannetje bedacht en ze had nog acht seconden over. Ze had ondertussen gemerkt dat hij tegen een boom stond geleund en dus pakte ze zo stil mogelijk een tak en gooide hem tegen de boom aan de andere kant aan. Het maakte een dof geluid. Ze had hierdoor een voorsprong gekregen. Ze sprong uit de boom en lande. '3, 2, 1 te laat' zei ze tegen hem. Ze sloot haar ogen en en maakte een duidelijk gebaar dat ze wachtte op zijn kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimevr sep 28, 2012 10:45 am

Hij keek verbaasd maar lachend naar haar terwijl ze uit de boom sprong. 'Zo kan ik het ook!' Zei hij plagend en hij klom ook in de boom. 'Kom hem maar halen!' Riep hij haar na en hij klom zo hoog mogelijk, waar hij op een lange tak ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sofía B

Sofía B


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 26-09-12

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimevr sep 28, 2012 10:54 am

Ze klom behendig de boom in achter puck aan, toen ze eenmaal boven was sloot ze haar ogen. 'Waar blijft mijn kus?' Ze grinnikte naar puck. Ze zat niet helemaal goed op de boom en toen ze haar ogen sloot vile ze naar beneden er kwam een gil en ze probeerde haar lichaampje onder controlle te krijgen. Ok al zou dat haar lukken, de klap op de grond zou alsnog heel hard aankomen. 'Puck! Help' zij ze gillend, hij moest haar redden anders was ze moes. De grond kwam steeds dichterbij en op het laatste moment sloot ze haar ogen omdat ze bang was voor de klap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puck.

Puck.


Aantal berichten : 284
Registratiedatum : 23-08-12
Leeftijd : 29

Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitimevr sep 28, 2012 11:21 am

Hij schrok zich rot toen hij haar in zijn ooghoek zag vallen en sprong eigenlijk meteen achter haar aan. Hij greep haar goed vast om haar middel. Het voordeel van klein zijn was dat ze meer tijd hadden. Het nadeel... de klap harder. Hij hield zijn rug bol en rolde door, maar alsnog kwam de klap hard aan. Juist daardoor zoende hij haar nog vuriger. De pijn vergat hij bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rozenveld Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenveld   Het rozenveld Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rozenveld
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: