Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Het grasveldje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:14 am

Het grasveldje 20080521211441_large
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimezo maa 31, 2013 4:23 am

Luke gooide de bal een eindje verderop, bij een klein grasveldje tussen een paar bomen. De bal rolde verder en kwam ten slotte tegen een boom tot stilstand. Hij draaide zich om naar Taylor. 'Wat vind je van deze plek?' Vroeg hij aan haar. Hij woonde nu al een tijdje hier en hij trok nog steeds het meest met Taylor op, ze was echt een goede vriendin geworden. Hij had haar al een hele tijd geleden beloofd te leren voetballen maar in de winter was het er niet van gekomen. De laatste tijd was het echter eindelijk wat beter weer dus had hij haar voorgesteld nu eindelijk te gaan beginnen. Er scheen tussen de bomen door wat zon op zijn gezicht, en hij glimlachte terwijl het tengere lichaam van Taylor dichterbij kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: N   Het grasveldje Icon_minitimema mei 13, 2013 6:14 am

Bewonderend keek Taylor om zich heen. 'Wauw, supermooi!' Ze liep langs een boom en raakte met haar vingertoppen de roze bloesemblaadjes aan. 'Mooie dag om te leren voeballen' zei ze lachend. Ze wist nu al dat ze hard zou falen, maarja. 'Kijk, ik heb expres mijn vaders shirt aan gedaan, die mag wel inder de grasvlekken komen te zitten.' Zei ze terwijl ze haar witte veel te grote t-shirt showde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:14 am

Luke moest lachen om Taylors verschijning. 'Ongelofelijk dat zelfs zo'n ding jou nog goed staat.' Zei hij gemeend. Hij pakte van de grond een tak en kerfde ermee een lijn tussen twee bomen. Terwijl hij bukte zakte zijn broek iets van zijn kont en hij hees het gauw omhoog. Daarna keek hij haar grijnzend aan. 'Oke, laten we beginnen. Probeer maar als eerste de bal naar me toe te schoppen.' Zei hij terwijl hij naar de bal wees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimedo sep 19, 2013 6:38 am

Met een glimlach ging Taylor klaarstaan en trok een serieus gezicht. 'Oke, let op!' Ze nam een aanloopje en schopte de bal vanaf de voorkant van haar voet weg. De bal rolde helemaal de verkeerde kant op en belande ergens tussen de struiken. Met een pruillipje keek Taylor Luke aan. Ze liet haar armen langs haar lichaam vallen. 'En?' vroeg ze. Ze begon alvast naar de struiken te lopen om de bal te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimedo sep 19, 2013 7:16 am

Luke begon te lachen. Het zag er vreselijk knullig en schattig tegelijk uit. 'Nou ja, het is een begin.' Zei hij opbeurend en hij liep naar haar toe. Toen ze de bal had gepakt ging hij naast haar staan en wees naar haar voeten. 'Kijk, je moet hem met de zijkant wegschoppen.' Zei hij en hij deed het met zijn eigen voet voor in de lucht. 'Gewoon een zacht tikje geven.' Hij keek haar glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimedo sep 19, 2013 8:27 am

Taylor knikte. 'Oke , dus zo?' Ze hield haar voet schuin, zoals Luke haar had voorgedaan. Zacht schopte ze hem richting de twee bomen. Rustig ging de bal de goede kant op. Opgewekt maakte ze een sprongetje en draaide zich om naar Luke met haar beide handen omhoog. 'High five!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimedo sep 19, 2013 10:04 am

Hij moest nog meer lachen om haar enthousiasme. Hij gaf haar vrolijk een high five. 'Nu ga ik tegenover je staan en gaan we rustig de bal overspelen, oké?' Hij ging een paar meter verder op staan en speelde de bal naar haar toe. 'Nu jij, het gaat goed!'' Zei hij knipogend en hij lachte naar haar terwijl hij keek hoe ze het deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimema sep 23, 2013 4:57 am

Het voetballen was makkelijker dan ze had gedacht! De bal ging nu in ieder geval al de goede richting op en ze begon het steeds leuker te vinden. Een paar keer passten ze de bal heen en weer. 'Okee, nu wil ik een trucje leren', zei Taylor. 'Iets waarvan iedereen waarmee ik mee ga voetballen denk van "wow!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimedi sep 24, 2013 4:29 am

Taylor ging erg snel vooruit. 'Goed, dat zal ik de volgende keer uitleggen.' Zei hij en hij ging achter haar staan en tikte zo de bal voor haar voeten. 'Anders wordt je veel te goed.' Zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimedo sep 26, 2013 8:06 am

Taylor keek schuin achter zich en glimlachte. 'Wat ? Ben je bang dat ik je ga verslaan met partijtjes ?' Ze stopte de bal met haar voeten en draaide zich om. 'Zullen we de andere mensen uit het huis vragen voor een partijtje ? Meiden tegen de jongens!' Goed plan, vond ze. Even Luke een poepie laten ruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimezo sep 29, 2013 4:13 am

Lukes 100e post!!!!
----

'Hahaha, prima.' Zei hij zelfverzekerd. 'Dat ga je toch nooit winnen.' Hij liep naar haar toe en tikte de bal weg. 'Je kan zelfs de bal niet bij je houden.' Zei hij lachend en hij stopte de bal een paar meter verder waarna hij haar lachend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimewo okt 02, 2013 7:05 pm

Gefeliciteeerd !

---------

'Ooh, moet je horen wie het zegt !' Zei Taylor. Ze nam een sprintje en haalde de bal onder Luke's voeten vandaan. Lachend rende ze verder. 'Wie het laatst bij het huis is , is een loser!' Ze was zo blij dat ze weer een maatje had om lekker mee te stoeien en lol mee te maken, dat had ze echt gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimevr okt 04, 2013 9:56 am

Hij rende lachend achter haar aan. 'Ik krijg je wel!' Zei hij lachend en toen hij dichterbij was gekomen pakte hij haar van achteren vast en zwierde hij haar in het rond. 'Denk maar niet dat beter in voetbal kan worden dan ik!' Hij moest lachen, ze voelde na nog niet eens een jaar al als zijn beste vriendin. Hij kon niet met iedereen in het huis evengoed opschieten (met andere woorden: Armand mocht hij dus echt niet, Mila en Dave waren wel tof) maar hij had echt geluk dat hij zo iemand als Taylor getroffen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimema okt 07, 2013 9:25 am

Taylor gaf een hoog gilletje. 'Aaaah wat doe je, gek !' Ze liet zich in het rond zwaaien en lachte. Toen ze weer op de grond was geland , prikte ze Luke in zijn zij en rende ze verder. 'Voetbal misschien niet , maar ik kan nog altijd harder rennen !'
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimedi okt 08, 2013 2:44 am

Hij moest lachen en keek hoe ze het huis bereikte. Hij rende daarna ook naar het huis toe en leunde tegen de muur. Hij keek haar lachend aan. "Pff, nu ben ik de loser hè?' Zei hij. 'Nou, wat kan deze loser voor je doen, winnaar?' Vroeg hij terwijl hij even op adem kwam. 'Wat dacht je van een koninklijk bad?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimeza okt 12, 2013 9:07 am

'Hmmmm dat klinkt perfect !' Zei Taylor. Ze ging even gehurkt tegen de muur zitten en fonsde haar hoofd. Ze kreeg ineens hoofdpijn en voelde haar hoofd bonken. Had ze de laatste tijd veel trouwens , ook als ze een workout deed. 'Of misschien kunnen we dat bad nu doen en het partijtje later ?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimeza okt 12, 2013 11:18 pm

Ze ging tegen de muur zitten en Luke wist even niet wat hij moest doen. Hij haatte het als mensen zo moeilijk keken, zo aanstellerig. Alsof ze om aandacht en medelijden vroegen. Terwijl ze op de grond zat tuurde hij even naar zijn schoenen. 'Goed plan.' Zei hij daarna snel als antwoord op Taylors voorstel. 'Kom maar, winnares.' Hij tilde haar lachend op en zette haar op zijn schouders. 'Het bad komt eraan.' Zo liep hij richting de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimevr okt 18, 2013 9:50 am

Voordat ze het in de gaten had, was Taylor bovenop Luke's schouders beland. Ze lachte: 'het is net alsof ik weer 4 ben , bij mijn vader op zn schouders.' Ze hield zich stevig vast en speelde met zijn haar. 'Zooo jij bent sterk , waar haal je die spierballen vandaan ?' Vroeg ze bewonderend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke.

Luke.


Aantal berichten : 107
Registratiedatum : 03-12-12
Leeftijd : 30

Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitimevr okt 18, 2013 10:15 am

'Eerlijk gezegd valt dat best mee.' Zei hij lachend en gevlijd. 'Het is alleen dat jij zo licht als een veertje bent.' Hij bukte om onder de deurpost door te kunnen en liep naar de woonkamer. 'Maar ik ga ook naar de sportschool om er een beetje oké uit te blijven zien.' Hij legde haar teder op de bank. 'Zo madame, ik ga het bad even vol laten lopen, i'll be right back.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grasveldje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grasveldje   Het grasveldje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grasveldje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: