Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 Stel jezelf voor!

Ga naar beneden 
+3
Evita
Jayden Rose
Admin
7 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 11-04-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitimedo apr 12, 2012 3:42 am

Titel zegt het denk ik. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gremlin.actieforum.com
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitimedo apr 12, 2012 7:20 am

Nou Ik ben Isa ^^
Ik hockey, rijd paard, teken, schilder ga naar 4 havo, heb een huis in frankrijk, verslaafd aan rpgen en zinloze spellen, speel assassin's creed en shadows of the damned, zelda, donkey kong en al die shizzle. Uhm ik ben 14 jaar. Dat was het wel zo'n beetje... vragen mogen altijd ^^
Oja en ik ben medeoprichtster van deze site ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitimedo apr 12, 2012 8:05 pm

Ik ben Mai, de andere oprichtster. Razz Ik ben ook 14 jaar oud, en ik zat bij isa in de klas en zit bij haar op school (en we zijn ook gwn vriendinnen haha) dus als wij over school praten komt het daardoor... Ehm in mijn vrije tijd lees ik, voornamelijk rpgen, en ik speel ook veel met mijn zusje van anderhalf. Ik ben haar lievelingszus en die positie moet ik verdedigen, gheghe. Ik heb namelijk ook nog een zus van 16 en een zusje van 11. Verder ben ik niet van van een persoon ofzo, maar wel van Harry Potter en sinds ook van The Hunger Games (omg ik heb de dvd hij is zo nice)
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitimedi aug 21, 2012 9:35 am

Ik ben ook Isa Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mila

mila


Aantal berichten : 200
Registratiedatum : 21-08-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : geldermalsen

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitimewo sep 05, 2012 9:04 am

Hi ik ben Iris,
ik werd uitgenodigt door Isa en Mai, ze vonden dat ik moest leren Rpgen ;-). En ik vind het heel erg leuk Very Happy.
Ik ben bijna 15 en houd van paardrijden gitaar spelen, kamer opruimen/veranderen, in mijn tuintje werken, op ons bankje voor in de tuin zitten met een ijsje mensen spotten en ik houd van Omally mijn kat!
Dat was het wel zo'n beetje denk ik.

Oja ik wil Isa en Mai bedanken dat ik meemag doen, dus thank you! sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Keith.




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 24-09-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitimema sep 24, 2012 9:12 pm

Hallooo,
Ik ben nieuw hier, zegmaar. Een goede vriendin van Mai, ze heeft me deze site gegeven cc:
Mijn naam is Selma, ik ben 13 jaar oud en ik zit in de tweede klas van HAVO/VWO. Ik hou van lezen, schrijven, tekenen (me sucks) en series kijken. Ik ben fan van Harry Potter, Doctor Who, Holmes, Rangers Apprentice, en eh heel veel meer :3 Ik zit niet op een sport, maar hockey of paardrijden lijkt me leuk om te doen :3

Ik RPG nu al een tijdje op hoog niveau, maar echt met lange posten van +1000 woorden. Ik RP nu ook in het engels, en ik was op zoek naar een nieuwe RPsite waar ik geen monsterposts hoef te maken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitimedi sep 25, 2012 3:53 am

Heeii, haha ik wil je best leren hockeyen hoor xD Welkom dan (: Het is nog niet superlang bezig en idd geen monsterposts nodig xD


c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor.

Taylor.


Aantal berichten : 313
Registratiedatum : 07-09-12

Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitimedi sep 25, 2012 8:54 am

Bewerkt door: Admin. Reden: er stond iets wat niet klopte.
Ooh had dit forum nog niet gezien, haha. Maarja, ik ben Marieke en ik ken Mignon, Isa, Iris en Mai van school. Ik ben 14 jaar, in januari eindelijk 15, yeaaah. Ik heb een parkietje, Coco. Ik vind het leuk om te tekenen, hockeyen en films te kijken. Ik zit nu een paar weekjes op gremlin en ik vind het heel leuk! Maar ik ben nog niet echt goed. En ik ben al best wel goed!

Ik vind veel muziek leuk, maar vooral van Taylor Swift, Rihanna en Bruno Mars. Ik ben trouwens ook naar een concert van Rihanna geweest met Mignon!
Als laatste zit ik in 4vwo en heb ik een broertje van 13.

Xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel jezelf voor! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel jezelf voor!   Stel jezelf voor! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel jezelf voor!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: Overig :: Kletshoekje-
Ga naar: