Gremlin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
We gaan weer beginnen, woehoeee!
Ik heb het lettertype veranderd. Laat weten of het beter/slechter is zo.
Weersvoorspelling Gremlin, september 2013: Het wordt bewolkt met af en toe wat zon. De temperatuur is 21°C.

 

 De boomhut

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 22, 2012 10:16 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

De boomhut - Pagina 2 29febnp
Terug naar boven Ga naar beneden

AuteurBericht
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 23, 2012 12:39 pm

Haar adem stokte even en er kwam nog een lading kots uit. Ze greep naar haar hoofd en wrong zich los uit zijn armen. Stommelend liep ze naar een teiltje water en ze waste haar gezicht. Daarna plofte ze uitgeput op het matras. 'Je hebt me wijn gegeven?' Vroeg ze een beetje wazig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden Rose

Jayden Rose


Aantal berichten : 318
Registratiedatum : 12-04-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 24, 2012 8:39 am

'Je nam het zelf..' zei hij een beetje verbaasd. 'Kom, ik maak alles later wel schoon, we gaan wel even hier uit de boomhut, we gaan wel even bij de bomen zitten' stelde hij voor. Het ging echt neit heel lekker met haar. Hij voelde zich schuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 4:34 am

Ze knikte en voelde haar hele lichaam trillen. Wat had ze gedaan.. Ze keek naar de kots op de grond en walgde van zichzelf. Dit moest wel opgeruimd worden. Daarna keek ze Armand weer met grote ogen aan. 'Sorry.' Zei ze en ze kreeg tranen in haar ogen. 'Ik kan niet goed tegen alcohol, maar ik durfde geen nee te zeggen.' Met een snik veegde ze met de mouw van haar trui een traan van haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 7:16 am

Armand had ook de nodige braakspetters op zijn lichaam, maar het maakte hem niet uit, maakte hij zo wel schoon. Hij keek haar even een beetje verbaasd aan 'T geeft niet.. Misschien was het dan verstandig geweest om in plaats van nu bijna een hele fles gedronken te hebben, gewoon een slokje te nemen en dan te zeggen dat je er niet goed tegen kan en dat je dan stopt, dat kan gewoon hoor' zei hij haar. 'Kom dan gaan we naar buiten' zei hij met een glimlach en hij pakte haar hand vast en nam haar mee naar buiten, het bruggetje over, naar de eerste de beste boom die hij zag en hij liet haar daar zitten. Zelf ging hij er naast zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 26, 2012 10:01 am

Ze knikte en pakte zijn hand. De bestraffende manier hoe hij tegen haar sprak deed haar denken aan haar ouders, maar dan vond ze niet onprettig. Het gaf iets veiligs, alsof haar moeder er nog was.
Toen ze buiten waren snoof ze de frisse lucht van het bos op. Ze ging naast hem zitten. 'Je hebt me niet tegengehouden toen ik onder invloed was..' Mompelde ze en ze keek hem afwachtend aan. Ze wilde weten wat ze had gedaan, het ging te snel, het ene moment nam ze de slok en het andere moment lag ze al kotsend op de grond. Armand kon haar vertellen wat ze gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 27, 2012 11:07 am

Armand knikte schuldig 'Eerst dacht ik dat het een grap was.. dat je het speelde, maar later realiseerde ik dat het echt was alleen toen was het al te laat' antwoordde hij voorzichtig. Het was wel waar toch? Wat hij nu zei?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 5:54 am

Ze knikte, ze geloofde hem. Haar benen begonnen te trillen, ze had het koud. Ze probeerde haar ademhaling weer normaal te krijgen maar dat lukte niet. Wat ze had gedaan... het was vreselijk. Ze wist het wel, ongeveer. Het was niet helemaal duidelijk, maar het was niet dat ze haar geheugen had verloren ofzo. Het was alleen in zo'n roes gebeurd... 'Armand... wees eerlijk. Wat vond je ervan. Hoe ik deed..' Vroeg ze. Haar stem trilde, ze wilde het liefst door de grond zakken van schaamte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 7:35 am

'Wat ik er van vond?' vroeg hij verbaasd. Shit, hoe ging hij nou vertellen dat hij het toen wel leuk vond wat ze deed, maar dan was hij ook weer zo'n pedofiel. 'Nou, het was een beetje vreemd.. maar ik dacht echt eerst dat je het speelde oke' antwoordde hij daarop. Hoe redde hij zich hieruit? Hoe redde hij hun samen hier uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 7:51 am

'Vond je het stom?' Vroeg ze wanhopig. 'Wilde je me tegenhouden? Waarom deed ik dan zo, ik weet het niet, ik weet het niet..' Ze verbierg haar gezicht achter haar handen en snikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 7:56 am

Armand keek naar haar, ze leek er echt kapot van. 'Nee, nee, je deed niet stom.. alleen anders en.. het was gewoon de drank.. volgende keer neem ik flessen bitter lemon en cola mee oke' zei hij zacht en hij trok haar tegen zich aan. Hij kriebelde zacht op haar hoofd en gaf een kus op haar kruin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 8:17 am

Evita werd wel iets getroost door zijn woorden. Ze kroop tegen zijn trui en snoof de geur op. Ze bibberde nog steeds, ze had het koud gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 8:27 am

Armand had inderdaad snel even zijn trui aangetrokken toen hij haar meenam uit het huisje. Hij keek naar haar en glimlachte even. Hij voelde haar trillen in zijn armen en schudde zachtjes zijn hoofd 'Heb je het zo koud lieverd?' vroeg hij zacht en hij wreef over haar arm heen, klaar om als ze ja zou zeggen heel gentleman zijn trui voor haar uit te trekken zodat zij die aan kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 8:33 am

Evita knikte en ze kroop nog iets steviger tegen hem aan, zodat ze het hopelijk iets minder warm zou krijgen. Ze glimlachte terug naar hem. Het was een dubbel gevoel. Ze hield van hem, echt waar, maar dit was zo iets stoms wat ze zichzelf nooit zou gaan kunnen vergeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 10:24 am

Armand trok zijn trui uit en legde hem over haar heen. 'Ik heb het niet zo koud, trek jij maar aan' zei hij met een glimlach. Hij schaamde zich over dat hij niet had ingegrepen. Hij hield haar nog iets dichter tegen zich aan en glimlachte even. 'Anders gaan we zometeen terug, dan kunnen we iets eten en opwarmen' zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 10:56 am

Evita glimlachte naar hem en trok zijn trui aan. Hij was lekker groot zodat ze er bijna in verdween, en het rook zo lekker naar hem, anders dan ze gewend was, ze droeg zelf altijd parfum. 'Dankjewel. Je bent lief, echt heel lief.' Zei ze zacht en oprecht en ze gaf hem een knuffel. 'Is goed, maar laten we nog even hier blijven?' Vroeg ze lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 11:00 am

Armand bloosde lichtjes en gaf haar ook een knuffel 'Tuurlijk' antwoordde hij op haar laatste vraag. 'Ik hou van je' mompelde hij en hij glimlachte terwijl hij voor zich uit keek naar de bomen en de kleuren van het bos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 11:17 am

Evita kreeg ook blosjes op haar wangen en ze kroop nog iets dichter naar hem toe. 'Ik ook van jou.' Zei ze verlegen en ze legde haar hoofd op zijn borst en luisterde naar zijn ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 11:22 am

Armand glimlachte liefjes en hield zijn armen om haar heen. Hij sloot zijn ogen even en dacht na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimema okt 29, 2012 8:09 pm

De warmte en veiligheid van Armand was geweldig, maar Evita twijfelde wel. Wat er net was gebeurd, ze voelde zich er niet goed bij en ze wist zelf ook wel dat Armand en zij zo anders waren. Ze dacht aan de eerste maaltijd met Taylor en Kumiko erbij. Toen dacht ze nig heel anders over hem, zo was hij ook en dezelfde jongen daarmee lag zij nu te knuffelen en daar was zij nu verliefd op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 30, 2012 3:55 am

Armand dacht na over net en vond dat het ooit eruit zou komen wat er echt was gebeurd. Dit kon je niet voor eeuwig verzwijgen toch? Hij keek naar Evita en glimlachte even. Het was zo'n leuk meisje met veel pit. Toch waren ze heel verschillend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 30, 2012 5:15 am

Evita glimlachte terug. Ze werd blij van hem, dat moest ze niet gaan verpesten. 'Zullen we naar huis gaan?' Vroeg ze naar hem. Ze voelde zich ook wel een beetje fake. Ze zat nu wel naar hem te lachen, maar ze voelde zich helemaal niet blij. Integendeel. Het kotsen bleef maar door haar hoofd malen, wat ze had gedaan ook en het ergste was nog de twijfel. Taylor. Die moest haar helpen. Taylor kon dat goed, die zou haar geruststellen en tips geven, dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Armand

Armand


Aantal berichten : 388
Registratiedatum : 21-08-12

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 30, 2012 5:36 am

'Prima' antwoordde hij en hij stond op. Hij trok haar omhoog en grijnsde. 'Gaan we wat eten' stelde hij vast, ja hij had weer honger. Hij pakte haar hand en liep terug richting het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evita

Evita


Aantal berichten : 446
Registratiedatum : 11-04-12
Leeftijd : 33

De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 30, 2012 11:17 am

Evita had ook honger gekregen, logisch, ze had zojuist haar hele maaginhoud uitgespuugd. Ook had ze een droge keel. Ze liep vrolijk met hem mee naar huis. Vrolijkheid die lichtelijk gemaakt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De boomhut - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De boomhut   De boomhut - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De boomhut
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gremlin :: RPG :: De tuin-
Ga naar: